Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Prodej firmy: Jak ho provést co nejúspěšněji? | Miroslav Linhart (Deloitte)

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Prodej firmy je jedním z velmi častých témat mých rozhovorů. Na českém internetu nenajdete moc praktického know-how, jak firmu na prodej připravit a jak pak vše dotáhnout do úspěšného konce. Miroslav Linhart patří na toto téma mezi největší odborníky v Česku.

Miroslav je vedoucím partnerem oddělení finančního poradenství ve společnosti Deloitte. Specializuje se na prodej firem, due diligence, vyhledávání akvizičních příležitostí, analýzy trhů a mnoho dalších oblastí, díky kterým má za sebou už desítky prodaných firem.

V rozhovoru rozebíráme, jak prodej firmy zrealizovat co nejefektivněji, zvýšit hodnotu firmy, přilákat co nejlepší kupce a prodej úspěšně dokončit. Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
david-grudl-web

David Grudl: Umělá inteligence je v plenkách a firmy mají nereálné představy

jaroslav-rasa-web

Jaké firmy zvládají těžká období lépe? | Jaroslav Řasa (ABRA)

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
ondrej-kratky-web

Jak řídit firmu? Takhle pracuje CEO Liftaga Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Inzerce