Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Prodej firmy: Jak ho provést co nejúspěšněji? | Miroslav Linhart (Deloitte)

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Prodej firmy je jedním z velmi častých témat mých rozhovorů. Na českém internetu nenajdete moc praktického know-how, jak firmu na prodej připravit a jak pak vše dotáhnout do úspěšného konce. Miroslav Linhart patří na toto téma mezi největší odborníky v Česku.

Miroslav je vedoucím partnerem oddělení finančního poradenství ve společnosti Deloitte. Specializuje se na prodej firem, due diligence, vyhledávání akvizičních příležitostí, analýzy trhů a mnoho dalších oblastí, díky kterým má za sebou už desítky prodaných firem.

V rozhovoru rozebíráme, jak prodej firmy zrealizovat co nejefektivněji, zvýšit hodnotu firmy, přilákat co nejlepší kupce a prodej úspěšně dokončit. Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Inzerce