Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jiří Hlavenka je prvním hostem, kterého představuji všem mým předplatitelům. Je úspěšným investorem, zakladatelem prvního českého e-shopu Vltava.cz a proslul také svou investicí do Kiwi.com, o které se mluví jako o nejúspěšnější investici v historii naší země.

Když jsme se společně připravovali na tento rozhovor, napadlo nás podle mě naprosto úžasné téma. Jiří dnes pomáhá firmám, do kterých investoval, zvyšovat jejich hodnotu a připravit je tak na budoucí prodej. To je nakonec jedním z hlavních úkolů investorů, a Jiří s tím má velmi bohaté zkušenosti v oblasti startupů.

Jenomže zkušenosti má i z e-commerce. Kromě výše zmiňovaného e-shopu spoluzaložil i investiční skupinu eRockets, která už investovala například do Astratexu nebo SportObchodu.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
margareta-krizova-web

Prodej malé firmy: Jak ho provést úspěšně? | Margareta Křížová

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
miroslav-linhart-web

Prodej firmy: Jak ho provést co nejúspěšněji? | Miroslav Linhart (Deloitte)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Premium
roman-hrebecky-web

Odchod zakladatele z firmy. Příběh Romana Hřebeckého z Pábení

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová