Inzerce

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Před více než 10 lety založil se svým kolegou Shoptet. Dnes Miroslav Uďan poskytuje webové řešení pro desítky tisíc internetových obchodů a jeho firma neustále roste. O její historii a o tom, co se při tom musel všechno naučit, jsme si povídali v našem rozhovoru.

Probrali jsme nejen začátky Shoptetu, ale i jeho budoucnost. Rozebrali jsme, co všechno se musel Miroslav naučit a v čem byl na začátku velmi slabý. A samozřejmě jsme zmínili spoustu zkušeností a tipů pro ostatní podnikatele. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Shoptet začínal a co ho v začátcích nejvíce rozjelo?
  • V čem udělala chybu jeho konkurence, která už neexistuje?
  • Co všechno se musel Miroslav naučit a co pro něj bylo nejtěžší?
  • Jak dnes plánuje budoucnost své firmy a jak to dělal v minulosti?
  • Jak svoje podnikání financoval a v čem mu pomohl investor?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům, a to i těm začínajícím?
  • A mnoho dalšího.

Další rozhovory o úspěšných firmách:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Jirka

Před 2 roky

Velmi zajímavý a přínosný rozhovor. Děkuji za toto nahlédnutí pod pokličku Shoptetu, tento systém sami rádi a ke spokojenosti používáme.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy