Budoucnost středních firem je prý možná v co nejsnadnějším škálování a v tzv. „sasování“, nebo-li budování „software as a service“ byznys modelů. To je i cesta, kterou se vydaly firmy mých dnešních hostů.
Patrik Babinec je spoluzakladatel fulfillmentové společnosti Skladon, která se stále více zaměřuje na rozvoj svých technologií. Samuel Huba je CEO největší tuzemské e-commerce platformy Shoptet, která už řadě let buduje své SaaS řešení.
Obě firmy vidí budoucnost podobně, ale v něčem jinak. A právě o tom je tento rozhovor, který si můžete poslechnout i jako podcast.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 2 roky
Před 2 roky