Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Poradna pro začínající podnikatele (videa)

Začínáte-li podnikat, určitě uvítáte praktické rady zkušenějších podnikatelů. V naší poradně pro začínající podnikatele najdete videa, ve kterých se můžete inspirovat pro vlastní byznys. Všechna videa si můžete pustit i jako podcast o podnikání.

peter-varga-web

Peter Varga: Jak získat práci v lovebrandech, rozjezd podnikání, největší chyby na začátku

Peter Varga má za sebou už velmi bohatou kariéru. Do studia MladýPodnikatel.cz se přišel podělit o svoje zkušenosti a tipy, jak získat práci v populárních firmách, jak začít podnikat a jakým chybám se raději vyhnout. Peter Varga přes 2 roky…

Před 5 roky

lukas-obdrzalek-web

Lukáš Obdržálek (Digital Ant): Baví mě rozjíždět nové projekty a pomáhat jim dobýt mezinárodní trh

„Pracujeme pro startupy a firmy, které chtějí zlepšovat, inovovat a něco nového vytvářet. Pomáháme jim své ambice přetavit ve skutečnost pomocí marketingu, designu a obsahu.“ Tak se představuje agentura Digital Ant na svých webových stránkách. Co tím „něčím novým“ myslí? A proč…

Před 5 roky

Inzerce

michal-vojta-web

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

Ve spolupráci s agenturou Fenek pro vás připravujeme rozhovory se zajímavými firmami z prostředí českých startupů. Hostem dnešního rozhovoru je CEO SALESDOCku Michal Vojta. Pokud máte firmu a nezvládáte vybudovat funkční a úspěšné obchodní oddělení, můžete se obrátit na SALESDOCk…

Před 6 roky

michal-koubek-web

Michal Koubek: Jak a proč si vytvořit byznys plán?

Michal Koubek zastupuje IdeaSupport – partu lidí, kteří ostatním pomáhají s rozjezdem podnikání. Zaměřují se především na začínající nebo méně úspěšné podnikatele a vytváří pro ně byznys plány jejich projektů. V rozhovoru jsme si povídali, proč má smysl si takový…

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš (Credo Ventures): Zakládání venture kapitálového fondu, získávání peněz, návratnost investic

Ondřej Bartoš patří mezi nejpopulárnější české venture kapitálové investory. Proslavil se například svou účastí v pořadu Den D na České televizi, ale i častými přednáškami a rozhovory o podnikání. Veděli jste ale, že z fondu Credo Ventures mu patří „jen“…

Před 6 roky

pavel-kotas-web

Pavel Kotas (Previo.cz): Vývoj více produktů naráz, boj s konkurencí, procesy ve firmě

Previo.cz o sobě tvrdí, že je nejpoužívanějším hotelovým systémem na českém trhu. Kromě rezervačního systému ale nabízí i recepční systém, platební bránu a řadu dalších služeb. Jak se firmě daří vyvíjet současně tolik projektů a jak je i s takto…

Před 6 roky

margareta-krizova-web

Margareta Křížová (CEAG): Rozjet nový byznys není raketová věda

Margareta Křížová je známá především díky pořadu České televize Den D, kde vystupovala jako jedna z investorek. Sama ale přiznává, že investorkou není. Jak začínala podnikat, kde získala zkušenosti, které dnes předává začínajícím podnikatelům, a po čem tajně touží? Její…

Před 6 roky

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Během sedmi let se mu povedlo založit tři velmi úspěšné projekty. Nejprve to byl Slevomat (který se nedávno prodal za více než 1,5 miliardy korun), poté DámeJídlo.cz a nakonec Rohlík.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Tomáš Čupr byl hostem MladýPodnikatel.cz….

Před 6 roky

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Co je nejčastější příčinou firemních krizí a jak je řešit?

Jiří Jemelka je podnikatel, specialista na interim management a člen vedení několika společností. V rámci J.I.P. pro firmy pomáhá podnikatelům zvládat firemní krize a nastartovat jejich růst. Proč takové krize nejčastěji vznikají a jak je efektivně řešit, jsme si povídali…

Před 6 roky

petra-plemlova-web

Petra Plemlová: Budování e-shopů, prioritizace, marketing a vývoj svépomocí

Petra Plemlová, matka čtyř dětí, je zakladatelkou dvou e-shopů. Ačkoliv už zaměstnává kolem 40 lidí a ročně je v sedmimístném zisku, na řadě činností stále pracuje sama – například na marketingu, vývoji e-shopu a na finančním řízení. Svůj první e-shop…

Před 6 roky

simon-payne-jiri-rostecky-web

Šimon Payne: Růst se ti nestane. Ten se rozhodneš udělat

„Dneska vím, jak málo je potřeba k tomu, abys rozjel velkou mezinárodní firmu.“

Před 7 roky

lubo-smid-web

VIDEO: Jak uspěla česká vývojářská firma STRV na americkém trhu?

„Dnes už bych do toho asi nešel,“ říká COO firmy STRV Lubo Smid. Proč ne a jaký je rozdíl mezi podnikáním v ČR a v USA?

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Inzerce