Inzerce

Jiří Jemelka: Co je nejčastější příčinou firemních krizí a jak je řešit?

Jiří Jemelka je podnikatel, specialista na interim management a člen vedení několika společností. V rámci J.I.P. pro firmy pomáhá podnikatelům zvládat firemní krize a nastartovat jejich růst. Proč takové krize nejčastěji vznikají a jak je efektivně řešit, jsme si povídali v našem rozhovoru.

Společně se svými kolegy pomáhá středním firmám z mnoha odvětví. Řeší i takové situace, kdy je firma v podstatě na hranici krachu nebo si jednoduše nedokáže udržet svoje postavení na trhu. Znovu ji nastartovat přitom může být otázkou i menších změn, mnohdy pouze v myšlení těch, kteří firmu vedou.

V rozhovoru jsme probrali, jak se mění podnikatelské prostředí v Čechách, co nejčastěji vyvolává firemní krize, proč není dobré se při prodeji vlastních služeb spoléhat jenom na reference a kdy zakladatelé začínají brzdit rozvoj vlastních firem a je lepší je vystřídat.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak nejčastěji vznikají firemní krize a jak je lze řešit?
  • Co je základem úspěchu při zvládání krizí?
  • Jaké krize české firmy nejčastěji řeší a proč?
  • Proč je tolik podnikatelů v krizi, když je internet plný obsahu s cenným know-how, které jim může v podnikání pomoci?
  • Jaký má Jiří Jemelka názor na startupy a co podle něj často podceňují?
  • Co je příčinou časté vyhořelosti podnikatelů a jak jí předcházet?
  • Jak zlepšit svůj přístup k zaměstnancům a rázem tak předejít řadě potenciálních krizí?
  • Jak vlastně fungují služby Jiřího Jemelky a co všechno musí ovládat, aby podnikatelům dokázal dobře a včas poradit?

J.I.P. pro firmy:

Říkají si Jednotka intenzivní péče pro firmy (proto J.I.P.), což už od prvního pohledu jasně značí, jaké služby svým zákazníkům nabízejí. Středním firmám pomáhají překonávat firemní krize a znovu nastartovat jejich růst. Sdružují pro to profesionály z řady oborů v oblasti obchodu a podnikání a mají letité zkušenosti, které můžete využít i vy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

adam-kratochvil-web

Krabice na zboží. Proč je e-shopy neřeší efektivně? | Adam Kratochvíl (Box48.cz)

Právě vyšlo

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?