Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jiří Jemelka: Co je nejčastější příčinou firemních krizí a jak je řešit?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Jiří Jemelka je podnikatel, specialista na interim management a člen vedení několika společností. V rámci J.I.P. pro firmy pomáhá podnikatelům zvládat firemní krize a nastartovat jejich růst. Proč takové krize nejčastěji vznikají a jak je efektivně řešit, jsme si povídali v našem rozhovoru.

Společně se svými kolegy pomáhá středním firmám z mnoha odvětví. Řeší i takové situace, kdy je firma v podstatě na hranici krachu nebo si jednoduše nedokáže udržet svoje postavení na trhu. Znovu ji nastartovat přitom může být otázkou i menších změn, mnohdy pouze v myšlení těch, kteří firmu vedou.

V rozhovoru jsme probrali, jak se mění podnikatelské prostředí v Čechách, co nejčastěji vyvolává firemní krize, proč není dobré se při prodeji vlastních služeb spoléhat jenom na reference a kdy zakladatelé začínají brzdit rozvoj vlastních firem a je lepší je vystřídat.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak nejčastěji vznikají firemní krize a jak je lze řešit?
  • Co je základem úspěchu při zvládání krizí?
  • Jaké krize české firmy nejčastěji řeší a proč?
  • Proč je tolik podnikatelů v krizi, když je internet plný obsahu s cenným know-how, které jim může v podnikání pomoci?
  • Jaký má Jiří Jemelka názor na startupy a co podle něj často podceňují?
  • Co je příčinou časté vyhořelosti podnikatelů a jak jí předcházet?
  • Jak zlepšit svůj přístup k zaměstnancům a rázem tak předejít řadě potenciálních krizí?
  • Jak vlastně fungují služby Jiřího Jemelky a co všechno musí ovládat, aby podnikatelům dokázal dobře a včas poradit?

J.I.P. pro firmy:

Říkají si Jednotka intenzivní péče pro firmy (proto J.I.P.), což už od prvního pohledu jasně značí, jaké služby svým zákazníkům nabízejí. Středním firmám pomáhají překonávat firemní krize a znovu nastartovat jejich růst. Sdružují pro to profesionály z řady oborů v oblasti obchodu a podnikání a mají letité zkušenosti, které můžete využít i vy.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Inzerce