Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak porazit konkurenci

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 6 měsíců

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Zjistěte, jak efektivně přebrat konkurenční společnosti a rozšířit tak svůj podíl na trhu. Jak firmy k přebrání vybírat, jak za ně neutratit moc peněz a jak probíhá proces převzetí, popisuje Ondřej Hájek.

Před 2 roky

Inzerce

tomas-netopil-web

Tomáš Netopil: Tvorba e-shopu Počítárna.cz, přístup k zákazníkovi, marketing

Tomáš Netopil je zakladatelem e-shopu s repasovanými počítači Počítárna.cz. Vedle počítačů prodává i mobilní telefony, tablety, monitory a spoustu dalšího. Jak se lze v oboru elektroniky na internetu prosadit? O tom je tento rozhovor. Povídali jsme si třeba o tom,…

Před 4 roky

eshop-klub-1-web

E-shop Klub #1: Živý rozhovor s Petrem Hudcem (HuráMobil.cz) o content marketingu, konkurenci i jednání s vendory

7. června jsme udělali náš první krok z on-line prostředí do toho off-line. Uspořádali jsme první vlastní konferenci s názvem E-shop Klub, kterou jsme ale pojali jinak, než jak jste nejspíš zvyklí. Už 3 roky pro vás na MladýPodnikatel.cz připravujeme…

Před 5 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

tomas-fiala-vanoce-web

Tomáš Fiala a rok 2017 Stable.cz: Skupování menší konkurence, setkávání se zákazníky, pokažený pricing nové služby

Je tady další díl ze série bilančních rozhovorů, ve kterých s hosty probírám jejich největší úspěchy i neúspěchy za rok 2017. Dnešním hostem je Tomáš Fiala – jednatel hostingové společnosti Stable.cz, ve které se letos rozhodně nenudili. Rostou sice „jen“…

Před 5 roky

pavel-kotas-web

Pavel Kotas (Previo.cz): Vývoj více produktů naráz, boj s konkurencí, procesy ve firmě

Previo.cz o sobě tvrdí, že je nejpoužívanějším hotelovým systémem na českém trhu. Kromě rezervačního systému ale nabízí i recepční systém, platební bránu a řadu dalších služeb. Jak se firmě daří vyvíjet současně tolik projektů a jak je i s takto…

Před 5 roky

jiri-stencek

Jak uspět s e-shopem v silně konkurenčním prostředí

Myslíte si, že kvůli silně konkurenčnímu prostředí už nemůže vzniknout další slevový server, prodejce elektroniky, parfémů, pneumatik, zájezdů nebo šperků a hodinek? Není to pravda. Podle mě existují minimálně dvě cesty, jak v silně konkurenčním prostředí prorazit. První je vstup do prostředí…

Před 5 roky

simon-payne-jiri-rostecky-web

Šimon Payne: Růst se ti nestane. Ten se rozhodneš udělat

„Dneska vím, jak málo je potřeba k tomu, abys rozjel velkou mezinárodní firmu.“

Před 6 roky

Analýza konkurence: Jak se připravit na konkurenci?

Před vlastním zahájením podnikání nebo na jeho úplném počátku je vhodné si udělat důkladnou analýzu konkurence –  jen tak vstoupíte na trh dobře připraveni a s nadějí na vítězství v konkurenčním zápase. Lépe poznáte své silné i slabé stránky a budete také…

Před 10 roky

Konkurence v podnikání: Jak s ní bojovat a jak ji porazit?

Pokud podnikáte, jistě jste se již s problematikou konkurence a konkurenčního boje setkali. Pokud do podnikání právě vstupujete, vězte, že konkurence je něco, čemu se zkrátka nemůžete vyhnout. Jestliže máte pochybnosti o tom, zda můžete v podnikání uspět, zda na to máte,…

Před 10 roky

Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také…

Před 11 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce