Inzerce

Růst firmy

ondrej-hajek-web

Růst firmy: Co musíte udělat, abyste ho nebrzdili? | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Růst firmy s sebou nese spoustu úkolů, které jako její šéf musíte splnit. V dnešním rozhovoru si povíme, jak ho nebrzdit a jak zvládat přerod z malé punkové firmy ve větší společnost.

Před 7 měsíci

konstantin-margaretis-web

Růst firmy a řešení krize | Konstantin Margaretis (Skladon.cz)

Jedna z nejrychleji rostoucích firem v Česku sdílí zkušenosti, co nejvíce nakopává růst firmy a do čeho nyní strategicky investuje. Poslechněte si rozhovor.

Před 8 měsíci

Inzerce

petr-meloun-web

Přerod z malé firmy na velkou | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Poslechněte si provozního ředitele firmy, která rychle roste a řeší nečekané výzvy. Inspirujte se pro vedení vaší společnosti a ověřte, zda splňujete požadavky mladé generace.

Před 9 měsíci

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Jak vyjednávat smlouvy s dodavateli, co rozhodně nepodepsat v nájemní smlouvě skladových prostor a jak do budoucna nepřijít o firemní know-how? Napoví advokát Jaroslav Baier.

Před 10 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Zjistěte, jaké chyby udělal Skladon při budování svého managementu. Jak přemýšlet nad výběrem manažerů a co nepodcenit?

Před 11 měsíci

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Jak zvládnout přerod z malé firmy do velké a jak se sladit mezi dvěma spoluzakladateli? O tom je rozhovor s Martinem Matesem z Econea.cz.

Před 1 rokem

petr-macek-web

Petr Macek (Caflou.cz): Největší chyby v roce 2019, růst firmy, marketing, zvyšování cen, rozšíření týmu

Společně s Petrem Mackem jsme pro zrekapitulovali rok 2019 podnikatelského systému Caflou.cz. Rozebrali jsme vše od největších chyb, kterých se firma dopustila, po rozšiřování týmu, nové marketingové aktivity a zvyšování cen. Povídali jsme si také o tom, jak probíhá růst…

Před 2 roky

marie-havlickova-web

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

S Marií Havlíčkovou jsem natáčel rozhovor už v roce 2016. Tehdy mi vyprávěla o tom, co všechno čeká Slevomat a jak se postupem času vyvíjí. Dnes si povídáme o tom, jak transformace firmy proběhla, co na ní bylo nejtěžší a jak…

Před 2 roky

alexandra-kala-web

Alexandra Kala: Vybudování Profimedu, výběr produktu, růst firmy, vztah s dodavateli

Alexandra Kala patří mezi nejúspěšnější české podnikatelky. Vybudovala etablovanou společnost Profimed, která na trhu působí od roku 1997 a prodává pomůcky pro zuby a tělo. V našem rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak celá společnost vznikla a jaká…

Před 2 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Pohledem agenturního byznysu je Petr Andrýsek velmi úspěšným podnikatelem. Povedlo se mu vybudovat agenturu, která každým rokem roste, na trhu si získala velmi dobré jméno a obsluhuje zajímavé klienty. Její vedení Petr navíc předal nové CEO a pusti se do…

Před 2 roky

ondrej-vlcek-web

Ondřej Vlček (Avast): Růst firmy, práce CEO, zaměření na zisk a úspěch v byznysu

Je vlastně úžasné, že v čele tak obrovské mezinárodní společnosti, jako je Avast, stojí Čech. Produkty Avastu používají stovky milionů lidí po celém světě, přesto ale firma hledá nové zdroje příjmu. Poslechněte si můj rozhovor se CEO Avastu Ondřejem Vlčkem….

Před 2 roky

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Před rozhovorem mi přiznal, že toto je jeho první natáčení. Přesto na něm nebyla znát vůbec žádná tréma a jeho odpovědi byly konkrétní a praktické. Jakub Nešetřil je jedním z nejúspěšnějších českých IT podnikatelů. Založil Apiary, které úspěšně prodal Oracle,…

Před 2 roky

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek