Inzerce

Růst firmy

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Služby zákazníkům jsou v české e-commerce velmi podceňovaným tématem. Přitom právě ony mohou být výborným vedlejším zdrojem příjmu firmy, ze kterého mohou financovat svůj rozvoj, marketing či nové pracovní síly. Spuštění vlastních služeb, které mohou být doplňkem k tradičnímu prodeji zboží…

Před 2 roky

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Když jsem s Oliverem Dlouhým natáčel v roce 2015, vběhnul k nám do kanceláře, žvýkačku si v rychlosti nalepil na okraj skleničky a řekl, že je to jízda. Dnes po 4 letech přiznává, že je to jízda stále, žvýkačku tentokrát…

Před 2 roky

Inzerce

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

V Česku snad neexistuje e-shop, o kterém byste s takovou jistotou věděli, že je dvojka na trhu. O CZC.cz to víte zejména díky jeho kampani Dvojky, o které jsem před několika měsíci natáčel s marketingovým ředitelem firmy Milanem Dudou. Jak…

Před 2 roky

marek-filipi-web

Marek Filipi: Tvorba e-shopu Vaporism.cz, rychlý růst firmy, komunitní marketing

Marek Filipi pro mě byl příjemným překvapením. Během tří let se mu bez jakýchkoliv zkušeností povedlo vybudovat e-shop s obratem v desítkách milionů korun ročně. A to všechno bez investic do marketingu a z Ostravy, ve které pro svůj byznys…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ostrý jako břitva. Dnes stojí v čele vlastní firmy House of Řezáč a v rozhovoru vyprávěl, jak…

Před 2 roky

ladislav-trpak-web

Ladislav Trpák: Byznys model Zootu, filosofie podnikání, růst firmy

Když se bavím s internetovými podnikateli o Zootu, často nechápavě kývají hlavou nad jeho byznys modelem. Zoot mnozí z nich chápou jako firmu, do které bylo zainvestováno mnoho peněz, ale žádné nevydělala. Jaký má takový byznys smysl a je to…

Před 4 roky

peter-hajducek-web

Peter Hajduček a rok 2017 Footshopu: Interní nastavení firmy, zahraniční expanze, zvládání růstu

Konec roku 2017 se nezastavitelně blíží a stejně jako každý rok i letos se naskýtá příležitost rekapitulovat. Rozhodl jsem toho využít a společně s vybranými hosty vás inspirovat jejich úspěchy i neúspěchy uplynulého roku a nechat vás nahlédnout do zákulisí…

Před 4 roky

simon-payne-jiri-rostecky-web

Šimon Payne: Růst se ti nestane. Ten se rozhodneš udělat

„Dneska vím, jak málo je potřeba k tomu, abys rozjel velkou mezinárodní firmu.“

Před 5 roky

Jiří Urban: Ředitel by měl vytvořit takové prostředí, aby firma mohla zdravě růst

V červnu roku 2014 přišla česká e-commerce scéna o velmi významnou osobnost. Při dopravní nehodě zahynul podnikatel a zakladatel e-shopu VašeČočky, vlastněného společností Maternia, Vlastimil Vávrů. – Strana 3

Před 7 roky

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier