Inzerce

Inzerce

Blogování: Jak vytvořit úspěšný blog?

Blogování zažilo v Česku velmi zajímavou historii. Před lety bylo velmi rozšířeno mezi různými marketingovými specialisty a podnikateli. Ti psali své blogy a sdíleli tak zkušenosti s komunitou. Postupem času ale tento trend skončil a dnes blogy podnikatelé příliš nepíší. Mezi marketéry jsou stále rozšířeny, ale často je jejich cílem pouze vlastní reklama, a to často na úkor kvality obsahu.

Blogy se mezitím prosadily v úplně jiné části společnosti. Jednoduchost jejich založení dala možnost sdílet své příběhy a inspiraci mladým lidem. Dnes se tak blogování aktivně věnují autoři a autorky zejména z módního a kosmetického prostředí. Najít můžete také spoustu blogů o cestování a životním stylu.

Tvorba úspěšného blogu není jednoduchá. Založit si vlastní blog zvládne takřka každý. Stačí si k tomu nainstalovat WordPress nebo využít některou z dostupných blogovacích platforem. Úspěch blogu ale závisí především na kvalitě obsahu a schopnosti autora tento obsah distribuovat mezi co nejvíce relevantních čtenářů (například prostřednictvím sociálních sítí) a vytvořit tak kolem svého blogu komunitu.

Na našem webu najdete rozhovory s mnoha blogery, kteří tu s vámi sdílí své zkušenosti jako inspiraci pro váš vlastní blog. Všechny rozhovory si můžete poslechnout i v našem podcastu o podnikání.

TIP: Začněte tím, jak vytvořit úspěšný blog.

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

V dnešním rozhovoru si budeme povídat o e-mailovém marketingu. O něm toho na internetu a na různých marketingových konferencích najdete spoustu, ale většinou to budou obecné rady nebo případové studie pro e-shopy. E-mailing ale mohou rozesílat i jiné typy byznysu,…

Před 4 měsíci

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

Kdybyste se podívali na prvních 25 rozhovorů, našli byste mezi nimi i rozhovor s Jakubem Plasem. Ten tehdy vedl službu pro rychlý rozvoz jídel Ordr, za kterou stálo STRV. Velkou část kariéry strávil právě v této společnosti, bydlel v San…

Před 5 měsíci

Inzerce

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

Blogy zdaleka nejsou mrtvé. Naopak skvěle fungují a vznikají stále nové. Jejich slávu ale do značné míry ovlivnil příchod sociálních sítí, natáčení videí na Youtube a v poslední době i nahrávání podcastů. O tvorbě blogů jsem si povídal s kreativním…

Před 5 měsíci

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

V současné době mnoho firem zmenšuje své rozpočty na marketing. Jejich součástí jsou často i investice do affiliate marketingu, který ale stále řada firem v Česku podceňuje. O tom, zda se do něj vyplatí investovat a jak k němu strategicky…

Před 6 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
matej-krejci-web

Livestream: Matěj Krejčí o psaní knihy, budování návyků i rozjezdu podnikání

Vítejte u mého druhého živého vysílání. V tom prvním jsem vyzpovídal Juraje Sutorise a ptal se na jeho cestu z drogové závislosti, osobní rozvoj a prodej po telefonu. V tomto si povídám s autorem knihy DigiDetox Matějem Krejčím. Na Matěje…

Před 7 měsíci

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela…

Před 9 měsíci

jan-houdek-web

Jan Houdek: Budování DokonaláKáva.cz, content marketing, spolupráce s influencery, B2B obchod

Jan Houdek je spoluzakladatel portálu DokonaláKáva.cz, který vedle e-shopu s kávou prodává i kávovary, mlýnky, dózy na kávu a nabízí vlastní kurzy, vytváří blog a provozuje showroom. Jak jeho byznys funguje? S Honzou, který je pravidelným členem našeho E-shop Klubu,…

Před 12 měsíci

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Janka Chudlíková patří mezi nejpopulárnější lektorky osobního rozvoje v České republice. Vedle konzultací a školení ale nabízí i řadu on-line produktů, které si sama vytvořila a které dnes úspěšně prodává. O jejím byznysu jsme si povídali v tomto rozhovoru, který…

Před 1 rokem

daniel-docekal-2-web

Daniel Dočekal: Jak vytvořit úspěšný blog?

V Česku najdete jen málo tak aktivních blogerů, jako je internetový publicista Daniel Dočekal. Blogům se věnuje už řadu let, provozuje jich současně několik a v našem rozhovoru se podělil o své zkušenosti, jak můžete vytvořit úspěšný blog i vy….

Před 1 rokem

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

Jen málo projektů v Česku se snaží o osvětu v rámci pohybu ve firmách. Přitom většina z nás většinu dne sedí za počítači nebo se hrbí nad něčím jiným. Andy Pavelcová vybudovala úspěšný fitness program FITFAB Strong, který lidem pomáhá…

Před 1 rokem

pavel-kralicek-web

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující…

Před 1 rokem

pavel-ungr-freelance-klub-web

Upřímná zpověď Pavla Ungra. Proběhl 3. Freelance Klub

„Nejupřímnější a nejotevřenější event, na kterém jsem kdy byl. Velmi inspirativní a příjemné odpoledne.“ Tak hodnotil 3. Freelance Klub MladýPodnikatel.cz webdesignér Ondřej Pospíšil. Podívejte se, jak to celé probíhalo. V rámci Freelance Klubu pořádám komorní setkání pro podnikatele na volné…

Před 2 roky

Doporučené články

muz-oblek-web

Businessman a řemeslník: Dva přístupy v podnikání, kterými se (ne)musíte inspirovat

misak-web

VIDEO: Petr Mišák: Jak vybudovat magazín s 1,3 milionem návštěv měsíčně?

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

Inzerce