Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Blogování: Jak vytvořit úspěšný blog?

Blogování zažilo v Česku velmi zajímavou historii. Před lety bylo velmi rozšířeno mezi různými marketingovými specialisty a podnikateli. Ti psali své blogy a sdíleli tak zkušenosti s komunitou. Postupem času ale tento trend skončil a dnes blogy podnikatelé příliš nepíší. Mezi marketéry jsou stále rozšířeny, ale často je jejich cílem pouze vlastní reklama, a to často na úkor kvality obsahu.

Blogy se mezitím prosadily v úplně jiné části společnosti. Jednoduchost jejich založení dala možnost sdílet své příběhy a inspiraci mladým lidem. Dnes se tak blogování aktivně věnují autoři a autorky zejména z módního a kosmetického prostředí. Najít můžete také spoustu blogů o cestování a životním stylu.

Tvorba úspěšného blogu není jednoduchá. Založit si vlastní blog zvládne takřka každý. Stačí si k tomu nainstalovat WordPress nebo využít některou z dostupných blogovacích platforem. Úspěch blogu ale závisí především na kvalitě obsahu a schopnosti autora tento obsah distribuovat mezi co nejvíce relevantních čtenářů (například prostřednictvím sociálních sítí) a vytvořit tak kolem svého blogu komunitu.

Na našem webu najdete rozhovory s mnoha blogery, kteří tu s vámi sdílí své zkušenosti jako inspiraci pro váš vlastní blog. Všechny rozhovory si můžete poslechnout i v našem podcastu o podnikání.

TIP: Začněte tím, jak vytvořit úspěšný blog.

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

John Vanhara patří mezi nejúspěšnější české podnikatele v globálním byznysu. Z Los Angeles si volal s Jirkou a společně si povídali o úspěchu v podnikání, životním stylu i penězích.

Před 2 měsíce

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Praktické zkušenosti, jak bez peněz rozjet novou značku. Markéta buduje vlastní papírnictví, prodává přes sociální sítě a musela řešit velmi vážné firemní krize.

Před 1 rokem

Inzerce

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Po 4 letech se dostává nezávislý český deník Deník N ze ztráty do provozního zisku. Slaví 25 tisíc předplatitelů a vy můžete exkluzivně nahlédnout do jeho zákulisí.

Před 1 rokem

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Detailní návod, jak začít podnikat na volné noze. Zkušenosti z praxe sdílí jeden z nejvýraznějších freelancerů na českém internetu.

Před 2 roky

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

Založil magazín, který se distribuuje do desítek zemí světa. Řídí ho remote redakce. Poslechněte si Michala Molčana a zjistěte, jak magazín funguje a vydělává.

Před 2 roky

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Budují další web na poli plném konkurence. Jak se odlišují a díky čemu si získávají oblibu svých uživatelů? Nahlédněte do zákulisí portálu s recepty.

Před 2 roky

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 2 roky

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 2 roky

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.

Před 2 roky

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Pokud podnikáte v B2B, může pro vás být cestou vzdělávání vašich zákazníků. Podívejte se, jak k němu přistupuje SmartEmailing a inspirujte se pro váš byznys.

Před 2 roky

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

Zjistěte, jak vytvořit vlastní on-line kurz a úspěšně ho prodávat. Podívejte se, jak založit web, díky kterému kurz prodáte snadněji a častěji. Podrobný návod.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce