Inzerce

Inzerce

Jak vytvořit komunitu (příklady)

Chcete vytvořit vlastní komunitu kolem vaší firmy? Podívejte se na příklady značek, kterým se to povedlo, a zjistěte, jak to dokázaly. Najdete zde i tipy, které pomohou při budování komunity vám a které jinde nenajdete:

marek-filipi-web

Marek Filipi: Tvorba e-shopu Vaporism.cz, rychlý růst firmy, komunitní marketing

Marek Filipi pro mě byl příjemným překvapením. Během tří let se mu bez jakýchkoliv zkušeností povedlo vybudovat e-shop s obratem v desítkách milionů korun ročně. A to všechno bez investic do marketingu a z Ostravy, ve které pro svůj byznys…

Před 1 rokem

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Hudba je jeho život. Dokonce hraje ve třech kapelách. Skutečným frontmanem je ale ve své firmě Kytary.cz, která prodává hudební nástroje. Jak Jan Pils podniká a jak kolem firmy buduje komunitu nadšených hudebníků? O tom je náš rozhovor. Povídali jsme…

Před 2 roky

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká…

Před 3 roky

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až 350 tisíc lidí a jeho roční obrat se pohybuje kolem 5,5 milionu korun. Dlužno podotknout,…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-masa-web

Martin Máša (Hnutí Duha): Pomohli jsme vyhrát přírodě. Zapojilo se 55 tisíc lidí

Martin Máša z Hnutí Duha přišel vyprávět o tom, jak se v Česku mění zákony a jak se k tomu realizuje kampaň, do které se zapojilo až 55 tisíc lidí. Díky nim se povedlo ochránit české národní parky a dát šanci přírodě…

Před 3 roky

daniel-fiala-web

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

DatabázeKnih.cz obsahuje přes 300 000 knih. Nejlepší na tom ale je, že popisky, recenze, komentáře, hodnocení a další obsah tvoří sami uživatelé. Proč a jak motivovat vaše uživatele ke tvorbě obsahu?

Před 4 roky

David Lörincz: Kdybych byl elektrikář, vytvořil bych si skvělé webové stránky a budoval bych komunitu

Davida Lörincze už naši čtenáři znají. Před několika týdny se nám totiž rozvyprávěl o svém ukončení pracovního poměru a zahájení podnikatelské kariéry. Stal se odborníkem na sociální sítě, zejména na Facebook. Ten řada firem podceňuje, ale i přeceňuje. Nebyli bychom…

Před 6 roky

Doporučené články

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová (CEAG): Rozjet nový byznys není raketová věda

pavel-schwarz-web

Pavel Schwarz (GoPay): Vývoj nového systému, zákulisí firmy, přístup e-shopů

ivana-sediva-web

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Inzerce