Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Martin Máša (Hnutí Duha): Pomohli jsme vyhrát přírodě. Zapojilo se 55 tisíc lidí

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Martin Máša z Hnutí Duha přišel vyprávět o tom, jak se v Česku mění zákony a jak se k tomu realizuje kampaň, do které se zapojilo až 55 tisíc lidí. Díky nim se povedlo ochránit české národní parky a dát šanci přírodě alespoň jednou vyhrát nad člověkem.

V mých rozhovorech se snažím dávat prostor nejen podnikatelům a marketérům, ale i lidem, kteří působí především v neziskovém sektoru. V rámci série rozhovorů o dobru Dobrovory jste si mohli poslechnout třeba Šimona Pánka z Člověka v tísniPetera Porubského z Linky bezpečíKateřinu Wich z Radosti dětem nebo Janu Pěchovou z SOS dětské vesničky.

V tomto rozhovoru se dozvíte o tom, jak tým ekologů ovlivní, když jimi podporovaný zákon vetuje prezident, když Miloš Zeman Hnutí Duha zmíní v Poslanecké sněmovně a když jejich snahu podpoří až 55 tisíc lidí.

Právě to se totiž Hnutí Duha povedlo. V rámci kampaně Zachraňme národní parky během 3 týdnů dokázali zabránit tomu, aby Parlamentem prošel zákon, který by umožnil v národních parcích novou výstavbu nebo těžbu dřeva.

Inzerce

Naopak se jim povedlo přispět k prosazení zákona, který národní parky více chrání a otevírá je veřejnosti. Prezident zákon vetoval, ale v druhém kole byl sám přehlasován, takže zákon nakonec prošel.

Jak taková kampaň probíhá, jaké nástroje k tomu Hnutí Duha použilo a jak získalo podporu takového množství lidí? O tom a přírodě samotné mluvil Martin Máša v tomto rozhovoru.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak celá kampaň probíhala?
  • Jak pracuje Hnutí Duha a jak připravuje svoje projekty?
  • Jak se povedlo do kampaně zapojit 55 tisíc lidí?
  • Jak Hnutí Duha s těmito lidmi komunikovalo a jak je využilo?
  • Jak se v Česku mění zákony a proč se tak důležitý zákon projednával 20 let?
  • Proč je důležité chránit českou přírodu a proč ještě ani zdaleka není hotovo?

Podívejte se, jaké posily Hnutí Duha hledá do svého týmu. Momentálně potřebuje pomoci také s online marketingem – se sociálními sítěmi a s budováním komunity na internetu. Pokud chcete pomoci i vy, kontaktujte rovnou Martina Mášu (martin.masa@hnutiduha.cz). Nebo Hnutí Duha podpořte finančně.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)