Inzerce

Blogování: Jak vytvořit úspěšný blog?

pavel-ungr-freelance-klub-web

Upřímná zpověď Pavla Ungra. Proběhl 3. Freelance Klub

„Nejupřímnější a nejotevřenější event, na kterém jsem kdy byl. Velmi inspirativní a příjemné odpoledne.“ Tak hodnotil 3. Freelance Klub MladýPodnikatel.cz webdesignér Ondřej Pospíšil. Podívejte se, jak to celé probíhalo. V rámci Freelance Klubu pořádám komorní setkání pro podnikatele na volné…

Před 2 roky

michal-majgot-web

Michal Majgot: Podnikání na internetu, influencer marketing, trendy v affiliate

Michal Majgot je známý zejména v affiliate komunitě, a to i díky svému blogu Affilák.cz. Na něm sdílí své zkušenosti z podnikání na internetu a affiliate marketingu. Vedle toho má ale i další projekty. S Michalem jsem se potkal před…

Před 2 roky

Inzerce

michal-kotek-web

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile. Povídali jsme si tedy…

Před 2 roky

stefan-polgari-web

Štefan Polgári (Dognet): Affiliate marketing pro e-shopy, úspěch publisherů, tvorba kampaní

Štefan Polgári je CEO affiliate sítě Dognet.sk/Dognet.cz. V rozhovoru jsme si povídali nejen o tom, jak funguje jeho byznys, ale i o affiliate marketingu a jeho využití v Česku a na Slovensku. Dozvíte se třeba to, jakým publisherům se povedlo…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
marek-prokop-web

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa. Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na…

Před 3 roky

jaroslav-vidim-web

Jaroslav Vidim: Jak děláme content marketing agentury eVisions?

Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad…

Před 3 roky

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní novináři tak trochu herci? A jak bude vypadat médium budoucnosti? Seznam Zprávy těží z uživatelské…

Před 3 roky

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až 350 tisíc lidí a jeho roční obrat se pohybuje kolem 5,5 milionu korun. Dlužno podotknout,…

Před 3 roky

ondrej-preuss-komentare-web

Komentáře na webu: Komu patří a kdo nese zodpovědnost za jejich obsah?

Weby, na které mohou lidé vkládat komentáře jsou často živější a navštěvovanější než statické prezentace. Komu však text komentáře po publikování patří? Autorovi, nebo provozovateli webu? A kdo za něj odpovídá a nese riziko za nepravdivou či urážející informaci? Žijeme…

Před 3 roky

pavlina-louzenska-web

Pavlína Louženská: Hnát se za něčím je strašně zábavný

Rozhovor o ambicích, porážkách, Crohnově chorobě a o tom, proč se vyplatí jít za svými sny.

Před 3 roky

michal-hardyn-web

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

„Nestydím se za to, že většina věcí, co dělám, vychází z nějakého vzoru v zahraničí. My nevymýšlíme nic nového.“

Před 4 roky

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

Trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Ne vždy si ale dokážeme vytvářet vlastní, a proto hodně podnikatelů stahuje obrázky z internetu. Na co si při tom mají dát pozor? Musí uvádět zdroj a…

Před 4 roky

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek