Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Obsahový marketing

Obsahový marketing (nebo také content marketing) je v dnešní době sociálních sítí, blogů a rostoucího množství webových stránek a aplikací stále významnější součástí marketingových strategií českých firem. Spočívá ve tvorbě obsahu, který zaujme jejich cílové publikum, vytvoří mezi ním a značkou vztah a motivuje ho k nákupu či využití služeb.

Je velmi náročné určit, kde končí hranice content marketingu a začínají hranice jiné marketingové disciplíny. Za obsah totiž můžeme označit vše od článků na blog, obsahu na sociální sítě, zpráv v e-mail marketingu, po off-line aktivity, jakou jsou vlastní tištěné publikace, konference a další.

Základním cílem obsahového marketingu je vytvořit takový obsah, který zaujme cílové publikum (např. zákazníky e-shopu), přivede je na webové stránky, podpoří jejich vztah ke značce a zvýší pravděpodobnost jejich (prvního či opětovného) nákupu či využití služeb.

Investice do content marketingu jsou vřele doporučovány i specialisty na SEO, jelikož kvalitní a originální obsah zvyšuje pravděpodobnost umístění webu vysoko ve výsledcích vyhledávání.

Na našem webu si můžete přečíst články a zhlédnout videa nejen o obsahovém marketingu, ale i o marketingu a podnikání celkově. Všechna videa najdete v této rubrice, nebo v našem podcastu.

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 1 týdnem

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.

Před 2 týdny

Inzerce

dan-nytra-web

Umělá inteligence a tvorba textů. Jak může pomoci i vaší firmě? | Dan Nytra

Jestli v něčem mohou moderní nástroje pracující s umělou inteligencí pomoci, tak je to tvorba textů. Jak to konkrétně udělat?

Před 1 měsíc

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

Dan Nytra pracuje v marketingu více než 25 let a poslední 3 roky aktivně využívá na svých projektech a i u svých klientů umělou inteligenci.

Před 2 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.

Před 7 měsíců

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Karel Pařízek má více jak desetileté zkušenosti s řízením marketingových týmů. Zjistěte, jak marketéry vybírat, vést a jak vyhodnocovat jejich práci.

Před 8 měsíců

Premium
martin-svetlik-web

13 let na volné noze. Jak podnikání rozvíjí Apple konzultant Martin Světlík?

Martin Světlík začal na volné noze podnikat, když mu bylo 18 let. Od té doby se vypracoval na jednoho z nejviditelnějších Apple konzultantů v Česku. Jak podniká?

Před 9 měsíců

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

Podíl affiliate marketingu na tržbách e-shopů podle Ondřeje Hájka z affiliate sítě eHub.cz roste. Čím to je a jak můžete affiliate využít i vy?

Před 11 měsíců

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Optimalizace pro vyhledávače není jednoduchá, ale současně není raketová věda. Martin Matějka přináší návod, jak SEO e-shopu vyřešit prakticky a efektivně.

Před 11 měsíců

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

Jejich peněženku celý kryptoměnový svět. Podívejte se do zákulisí Trezoru se šéfem jeho marketingu Janem Kočendou.

Před 12 měsíců

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

Kalas je výrobce cyklistického oblečení, který e-mail marketing moc neřešil. V poslední době do něj ale šlape naplno a má super výsledky. Podívejte se.

Před 1 rokem

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce