Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Obsahový marketing

Obsahový marketing (nebo také content marketing) je v dnešní době sociálních sítí, blogů a rostoucího množství webových stránek a aplikací stále významnější součástí marketingových strategií českých firem. Spočívá ve tvorbě obsahu, který zaujme jejich cílové publikum, vytvoří mezi ním a značkou vztah a motivuje ho k nákupu či využití služeb.

Je velmi náročné určit, kde končí hranice content marketingu a začínají hranice jiné marketingové disciplíny. Za obsah totiž můžeme označit vše od článků na blog, obsahu na sociální sítě, zpráv v e-mail marketingu, po off-line aktivity, jakou jsou vlastní tištěné publikace, konference a další.

Základním cílem obsahového marketingu je vytvořit takový obsah, který zaujme cílové publikum (např. zákazníky e-shopu), přivede je na webové stránky, podpoří jejich vztah ke značce a zvýší pravděpodobnost jejich (prvního či opětovného) nákupu či využití služeb.

Investice do content marketingu jsou vřele doporučovány i specialisty na SEO, jelikož kvalitní a originální obsah zvyšuje pravděpodobnost umístění webu vysoko ve výsledcích vyhledávání.

Na našem webu si můžete přečíst články a zhlédnout videa nejen o obsahovém marketingu, ale i o marketingu a podnikání celkově. Všechna videa najdete v této rubrice, nebo v našem podcastu.

Nejnovější obsah:

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

Premium
honza-bartos-web

Honza Bartoš: Z freelance byznysu vlastní social media agentura. Mění se trh, reklamy i konkurence

vladimir-smitka-web

Když marketingová agentura rozjede vlastní globální projekt. Jak řeší SEO a další marketing? | Vladimír Smitka

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

Inzerce

Premium
jan-dobisek-web

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

dan-nytra-web

Umělá inteligence a tvorba textů. Jak může pomoci i vaší firmě? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
martin-svetlik-web

13 let na volné noze. Jak podnikání rozvíjí Apple konzultant Martin Světlík?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.