Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Obsahový marketing

Obsahový marketing (nebo také content marketing) je v dnešní době sociálních sítí, blogů a rostoucího množství webových stránek a aplikací stále významnější součástí marketingových strategií českých firem. Spočívá ve tvorbě obsahu, který zaujme jejich cílové publikum, vytvoří mezi ním a značkou vztah a motivuje ho k nákupu či využití služeb.

Je velmi náročné určit, kde končí hranice content marketingu a začínají hranice jiné marketingové disciplíny. Za obsah totiž můžeme označit vše od článků na blog, obsahu na sociální sítě, zpráv v e-mail marketingu, po off-line aktivity, jakou jsou vlastní tištěné publikace, konference a další.

Základním cílem obsahového marketingu je vytvořit takový obsah, který zaujme cílové publikum (např. zákazníky e-shopu), přivede je na webové stránky, podpoří jejich vztah ke značce a zvýší pravděpodobnost jejich (prvního či opětovného) nákupu či využití služeb.

Investice do content marketingu jsou vřele doporučovány i specialisty na SEO, jelikož kvalitní a originální obsah zvyšuje pravděpodobnost umístění webu vysoko ve výsledcích vyhledávání.

Na našem webu si můžete přečíst články a zhlédnout videa nejen o obsahovém marketingu, ale i o marketingu a podnikání celkově. Všechna videa najdete v této rubrice, nebo v našem podcastu.

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

Kalas je výrobce cyklistického oblečení, který e-mail marketing moc neřešil. V poslední době do něj ale šlape naplno a má super výsledky. Podívejte se.

Před 3 týdny

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 1 měsíc

Inzerce

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 1 měsíc

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Lidé v zahraničí nepoužívají sociální sítě stejně jako Češi. V mnoha zemích není Facebook ani nejpoužívanější sítí. Pokud expandujete, zjistěte, na co se připravit.

Před 1 měsíc

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Vojtěch Bořil z Kontent by Kentico prakticky o tom, jak vybudovat úspěšné a prosperující SaaS podnikání. Detaily ze zákulisí firmy a tipy pro nové startupy.

Před 1 měsíc

petr-srna-web

Influencer marketing: Jak z něj vytěžit maximum? | Petr Srna (World of Online)

Petr Srna má za sebou přes 500 kampaní s influencery pro významné značky. Poslechněte si, jak k influencer marketingu přistupovat a jak z něj vytěžit maximum.

Před 4 měsíce

martin-borl-web

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Jak přistoupit ke tvorbě marketingové strategie e-shopu a co funguje LittleShoes.cz nejvíce? Poslechněte si spolumajitele firmy Martina Borla.

Před 5 měsíců

Premium
pavel-ungr-web

Růst v podnikání na volné noze | Pavel Ungr

Patří mezi nejzkušenější freelancery českého marketingového rybníčku. Na čem vydělává nejvíce peněz? A jak vymýšlí nové zdroje příjmu?

Před 7 měsíců

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Exkluzivní vůbec první rozhovor, ve kterém kryptoměnový influencer Jakub Vejmola popisuje zákulisí byznysu Bitcoinového kanálu a fungování na YouTube.

Před 7 měsíců

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 7 měsíců

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Podrobný návod, jak přemýšlet nad značkou firmy a jaké nástroje použít k jejímu budování. Poslechněte si praktický příklad Obsahové agentury a její strategie.

Před 8 měsíců

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

Založil magazín, který se distribuuje do desítek zemí světa. Řídí ho remote redakce. Poslechněte si Michala Molčana a zjistěte, jak magazín funguje a vydělává.

Před 8 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Inzerce