Inzerce

David Spáčil (60seconds): Neúspěchy v podnikání, nové začátky, pohled zaměstnance na firmu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

David Spáčil mi o sobě řekl, že prošel hned dvěma profesními neúspěchy. V našem rozhovoru, který si můžete pustit i v podcastu o podnikání, jsme je rozebrali a zjistili, co je zapříčinilo.

Inzerce

První Davidův neúspěch byl s firmou Altar interactive, ve které s kolegy vyvíjel počítačové hry. Firmě se jich i několik podařilo vydat, přesto ale nakonec zkrachovala. Ačkoliv nebyl David majitelem Altaru, vytvořil si svůj vlastní obrázek o tom, co se ve firmě stalo a proč se jí nedařilo.

Druhý neúspěch už byl Davidův vlastní. S projektem Videoflot získal i velkou investici a všechno vypadalo skvěle, ale i to nakonec zkrachovalo. Dnes David podniká s novou značkou – v 60second natáčí pro firmy videa.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč se Davidovi v podnikání nedařilo?
  • Jak zvládnout neúspěch v podnikání?
  • Co stálo za neúspěchem Altaru?
  • Proč úspěchu nedosáhl ani Videoflot?
  • Jaké největší chyby v podnikání David udělal?
  • Co se při tom všem David naučil?
  • Co měl udělat jinak?
  • Jak přistupuje ke svému dnešnímu podnikání?

Další rozhovory o neúspěchu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

matyas-smutny-web

Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

petr-patocka-web

Petr Patočka: Neúspěch v podnikání, zvládání krize a rozjezd Matcha Tea

Právě vyšlo

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Komentáře

Brouk Pytlik

Před 3 roky

Super rozhovor,
chválím redaktora za praktické otázky na „tělo“ a pana podnikatele za otevřenost.
Jen tak dál.
BP

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí