Inzerce

David Spáčil (60seconds): Neúspěchy v podnikání, nové začátky, pohled zaměstnance na firmu

David Spáčil mi o sobě řekl, že prošel hned dvěma profesními neúspěchy. V našem rozhovoru, který si můžete pustit i v podcastu o podnikání, jsme je rozebrali a zjistili, co je zapříčinilo.

Inzerce

První Davidův neúspěch byl s firmou Altar interactive, ve které s kolegy vyvíjel počítačové hry. Firmě se jich i několik podařilo vydat, přesto ale nakonec zkrachovala. Ačkoliv nebyl David majitelem Altaru, vytvořil si svůj vlastní obrázek o tom, co se ve firmě stalo a proč se jí nedařilo.

Druhý neúspěch už byl Davidův vlastní. S projektem Videoflot získal i velkou investici a všechno vypadalo skvěle, ale i to nakonec zkrachovalo. Dnes David podniká s novou značkou – v 60second natáčí pro firmy videa.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč se Davidovi v podnikání nedařilo?
  • Jak zvládnout neúspěch v podnikání?
  • Co stálo za neúspěchem Altaru?
  • Proč úspěchu nedosáhl ani Videoflot?
  • Jaké největší chyby v podnikání David udělal?
  • Co se při tom všem David naučil?
  • Co měl udělat jinak?
  • Jak přistupuje ke svému dnešnímu podnikání?

Další rozhovory o neúspěchu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

barbora-lipova-web

Barbora Lípová: Založení značky diářů Black Brick, problémy s výrobci, vážné zdravotní problémy

matyas-smutny-web

Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?

eva-urbanova-web

Eva Urbanová (České bedýnky): Začátky podnikání, zvládání neúspěchů, zájem médií

Právě vyšlo

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

petr-macek-web

Projektové řízení: Jakých základních pravidel se držet? | Petr Macek (Caflou.cz)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Brouk Pytlik

Před 2 roky

Super rozhovor,
chválím redaktora za praktické otázky na „tělo“ a pana podnikatele za otevřenost.
Jen tak dál.
BP

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?