Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Rozhovory s podnikateli

Na českém internetu nenajdete místo, na kterém by pravidelně vycházelo tolik rozhovorů s podnikateli o jejich příbězích, úspěchu v podnikání a tipech pro ostatní, co chtějí také začít podnikat, nebo už podnikají. Ve všech rozhovorech se snažíme být maximálně konkrétní a praktičtí a předat vám co nejvíce cenného know-how pro vaše podnikání. Zpovídáme jak živnostníky či zakladatele menších firem, tak i velké byznysmeny a miliardáře. Zajímá-li vás podnikání na volné noze, vyzkoušejte první tuto rubriku.

Mezi nejoblíbenější rozhovory o podnikání patří například ten s 68. nejbohatším Čechem Vladimírem Kovářem, se zakladatelem Avastu (který má přes 400 miliónů uživatelů po celém světě) Pavlem Baudišem nebo s Dušanem Šenkyplem o ePojištění.cz a tipech pro začínající podnikatele. Všechny rozhovory si můžete poslechnout i ve formě podcastu.

Premium
jan-fabini-web

Z vlastní výroby až k zákazníkovi. Prodávejte jako značka Fabini | Jan Fabini

Vstoupili na trh v roce 2019. Dnes mají roční obrat kolem 40 milionů korun. Sami vyrábí a prodávají přímo zákazníkovi. Jan Fabini o rozbíjení stagnujícího trhu.

Před 6 dny

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Oba patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Poslechněte si, jak Josef Matějka a Petr Kasa budují své firmy a jak je od sebe osamostatnili.

Před 2 týdny

Inzerce

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

Trdlokafé provozuje 50 prodejen po celém Česku. Přidat se mezi ně můžete i vy. V rozhovoru Radek Klein popisuje frančízový byznys firmy.

Před 3 týdny

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Její e-shop dělá roční tržby bezmála 100 milionů korun. Martina Svadbíková ho řídí po SMSkách. Podívejte se do zákulisí Bella Rose.

Před 3 týdny

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 4 týdny

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 2 měsíce

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Strategie modrého oceánu v praxi. Nahlédněte do zákulisí řízení české přepravní služby Liftago. Ondřej Krátký odkryl, jak nad firmou a její strategií přemýšlí.

Před 2 měsíce

Premium
josef-dvoracek-web

Udržitelnost a ekologie ve firmě. Jak to dělá Sonnentor? | Josef Dvořáček

Udržitelnost a ekologické smýšlení nemusí být pro firmu jen buzzword. Podívejte se, jak prakticky k tomu přistupuje Sonnentor a co doporučuje Josef Dvořáček.

Před 3 měsíce

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

Mají kolem 40 zaměstnanců, ale růst firmy není jejich hlavním cílem. Poslechněte si, jak se také dá řídit prosperující firma. Více v klidu a pohodě.

Před 3 měsíce

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Jak změnit řízení firmy, která přestala růst? Na co se musíte zaměřit a jak předejít ještě větším problémů? Poslechněte si zkušeného interim manažera Jiřího Jemelku.

Před 3 měsíce

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Jeden z nejbohatších Čechů. V roce 2000 založil Mall. Proč nemá podle Ondřeje Fryce smysl hledat manažery v korporacích a je lepší si je vychovat?

Před 3 měsíce

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 4 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Inzerce