Každý lídr musí pochopit, že minimálně 50 % jeho práce je HR. To mi řekla HR ředitelka Footshopu Linda Milosavljević, se kterou jsem si povídal o tom, jak nad HR ve firmě přemýšlet, kdy ho vytvořit a jak s ním pracovat.
Linda má v HR více jak 20leté zkušenosti, a to třeba z firem jako Kiwi.com, EYELEVEL, ČSOB a dalších. Speciálně pro naše předplatitele jsme rozebírali, kdy se vyplatí ve firmě HR vytvořit, proč by ho neměli dělat sami zakladatelé firmy a co od něj vůbec očekávat.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem