Petr Pouchlý: Jak efektivně přistupovat k sebevzdělávání?
Blížíme se pomalu k závěru naší série rozhovorů o osobním rozvoji, ve které zpovídám zakladatele designového studia Court of Moravia Petra Pouchlého. V dnešním díle…
Blížíme se pomalu k závěru naší série rozhovorů o osobním rozvoji, ve které zpovídám zakladatele designového studia Court of Moravia Petra Pouchlého. V dnešním díle…
Tomáš Zetek má za sebou velmi bohatou pracovní historii. Vedl marketing O2, v Jablocomu, v GE Money Bank a pracoval jako investment manager v Mitonu….
Je tady třetí díl série rozhovorů o osobním rozvoji s Petrem Pouchlým. V prvním díle jsme si řekli, jak nad osobním rozvojem přemýšlet, ve druhém…
Stane se to každému podnikateli, který vybudoval dlouhodobě prosperující firmu. Jednoho dne se jeho čas v jejím vedení nachýlí ke konci a on bude muset…
Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budováním své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se…
Videorozhovory MladýPodnikatel.cz nesledují lidé pro zábavu, ale proto, že se chtějí vzdělávat. Jenomže jak k sebevzdělávání přistoupit co nejefektivněji a dosáhnout v něm co nejlepších…
V době velmi nízké nezaměstnanosti je pro firmy jednou z největšch výzev hledání nových zaměstnanců. Vypořádat se se situací na trhu práce jim může pomoci…
„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní…
Motivace zaměstnanců a péče o jejich komfort je při 3% nezaměstnosti v Česku stále častějším tématem, které firmy řeší. Inspirovat se mohou i mimo komerční…
Kariéra ekonoma Tomáše Prouzy je velmi bohatá. V roce 2001 spoluzakládal server Peníze.cz, který později prodal. Jednoho dne mu zazvonil telefon a dostal nabídku pracovat…
„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled…
Proč toho chtějí Češi málo a proč často v zahraničí ničím nezaujmou? A co může nastartovat profesní rozvoj mladých lidí?
Punkové firmy jsou především pro juniorní lidi. Zkušenější specialisty tak nepřitáhnete. Klienta prostředí vaší firmy nezajímá.
Najít nového zaměstnance je jenom začátek. Aby pro vás byla jeho práce skutečně přínosná a aby byl ve vaší firmě spokojený, musíte ho do ní zvládnout správně začlenit. A o tom je toto video.
„Nestydím se za to, že většina věcí, co dělám, vychází z nějakého vzoru v zahraničí. My nevymýšlíme nic nového.“
Nového vývojáře webových stránek nebo mobilních aplikací dnes hledá snad každá firma, která působí na internetu. Často je ale jejich hledání marné, což brzdí firemní…
Na první dny v Maternii jen tak nezapomenu. Přišel jsem do práce a náš tehdejší finanční ředitel mi oznámil,…
Spolupracovat externě, nebo mít zaměstnance? Víte, co správně zvolit? Advokát Ondřej Preuss vám poradí.
Práce z domova nabírá na popularitě. Alespoň částečný home office je často uváděný jako generací Y a Z požadovaný benefit. E-commerce a digitální byznys obecně by pak měly…
A proč je tvorba webů nejhorší byznys ve vesmíru?