Interim manažer je dočasný manažer, který je zaměstnáván většinou na krátkodobou pracovní pozici za účelem vyřešení konkrétního problému nebo na zastoupení během přechodného období, například v případě, kdy je stávající manažer nedostupný.
Interim manažer může působit v různých oborech a v různých typech organizací a jeho úkolem je zajistit plynulý chod společnosti a dosáhnout konkrétních cílů.
Pojem interim management se objevil pravděpodobně v průběhu 20. století a jeho historie sahá nejspíš až do 60. let. V té době se začalo s využíváním dočasných manažerů k řešení krátkodobých problémů v různých typech organizací.
V průběhu let se využívání interim managementu rozšířilo a stal se stále běžnějším způsobem řešení různých situací v různých oborech a ve všech typech organizací.
Dnes je interim management považován za efektivní a užitečný nástroj pro řízení společnosti a jeho využívání se dále rozšiřuje. V zahraničí se využívá stejně jako v České republice a jeho principy a cíle jsou podobné.
Při výběru interim manažera je důležité zvážit několik faktorů, abyste zajistili, že najmete někoho, kdo splní vaše požadavky a bude schopen efektivně zastat pozici. Některé z věcí, na které byste se měli zaměřit, jsou například:
V našich rozhovorech najdete spoustu zkušeností od interim manažerů:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.