Econea je e-shop s ekologickými produkty, který prvních 6 let rostl každý rok o 100 %, investoval do něj populární e-commerce podnikatel Martin Rozhoň a dosáhl ročního obratu kolem 100 milionů korun.
Poslední 2 roky se firma snažila překlopit ze „začátečnického punku“ do profesionálního řízení zkušeným managementem. Výběr prvních manažerů se jí ale vůbec nepovedl a Econea se zasekla na místě.
Největší problémy se projevily s nástupem krize a se zpomalením růstu firmy. To byla chvíle, kdy se vedení firmy v podstatě rozpadlo. Významnou roli v celém příběhu hraje i najatý externí konzultant, zkušený investor a vztah mezi dvěma zakladateli firmy.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 roky
Před 2 roky
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem