Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

TOP e-shopaři ČR

Učte se od těch, co to v české e-commerce dotáhli nejdál. Máme pro vás speciální rozhovory se zakladateli a řediteli nejúspěšnějších tuzemských e-shopů. Najdete je i v našem podcastu o podnikání.

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Firma za sebou nechala zadluženost 1,1 miliardy korun. Členka nového vedení firmy Lenka O’Neill detailně o příčinách pádu a aktuální situaci ve firmě.

Před 2 měsíce

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Ředitelka CZC.cz a jedna z nejzkušenějších manažerek v Česku byla hlavním hostem našeho živého setkání pro zakladatele a šéfy e-shopů.

Před 2 měsíce

Inzerce

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Strategii firmy studoval na Harvardu, ale především vybudoval miliardový Martinus. Nahlédněte do slovenské jedničky na trhu a inspirujte se jejím řízením.

Před 3 měsíce

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 5 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 6 měsíců

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Zakladatel Vivantisu radí, jak do firmy přivést co nejzkušenější zaměstnance, a to i tehdy, pokud sídlíte na malém městě. Jak s nimi poté pracovat a jak je motivovat?

Před 8 měsíců

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 9 měsíců

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 9 měsíců

karel-klodner-web

Karel Klodner (Lékárna.cz): Zkušenosti s dřívější firemní krizí, přístup ke konkurenci, řízení firmy

Mým hostem je tentokrát ředitel Lékárna.cz Karel Klodner, který firmu začal řídit v roce 2013 v období, kdy se jí příliš nedařilo. Jak se z toho firma dostala a jak se jí daří zvládat krizi nyní, si budeme povídat v…

Před 2 roky

oldrich-bajer-web

Oldřich Bajer: Situace v Mall Group, budoucnost e-commerce, role marketplaces

Oldřich Bajer spoluzaložil Centrum.cz a e-shop Zoot.cz. Dnes pracuje jako CEO Mall Group a speciálně pro vás okomentoval aktuální situaci v e-commerce a dopad pandemie koronaviru na českou ekonomiku. Povídali jsme si i o tom, jaké e-shopy do budoucna zvítězí,…

Před 2 roky

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Zvládání krize, opatření pro e-shopy, bezpečnost zaměstnanců

Česká republika je z důvodu šíření epidemie koronaviru v karanténě. Pro mnoho firem je celá situace velmi kritická, a proto se snažím zpovídat zkušené odborníky a podnikatele, kteří by těmto firmám mohli předat své zkušenosti. Natáčení probíhá na dálku, jelikož…

Před 2 roky

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Josef Matějka patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Ve svých 20 letech založil e-shop, který dnes známe jako CZC.cz. Ve svých 40 letech ho prodal a ocitl se v situaci, kdy musel začít řešit osobní motivaci a smysl svého života….

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Inzerce