Inzerce

TOP e-shopaři ČR

Učte se od těch, co to v české e-commerce dotáhli nejdál. Máme pro vás speciální rozhovory se zakladateli a řediteli nejúspěšnějších tuzemských e-shopů. Najdete je i v našem podcastu o podnikání.

karel-klodner-web

Karel Klodner (Lékárna.cz): Zkušenosti s dřívější firemní krizí, přístup ke konkurenci, řízení firmy

Mým hostem je tentokrát ředitel Lékárna.cz Karel Klodner, který firmu začal řídit v roce 2013 v období, kdy se jí příliš nedařilo. Jak se z toho firma dostala a jak se jí daří zvládat krizi nyní, si budeme povídat v…

Před 9 měsíci

oldrich-bajer-web

Oldřich Bajer: Situace v Mall Group, budoucnost e-commerce, role marketplaces

Oldřich Bajer spoluzaložil Centrum.cz a e-shop Zoot.cz. Dnes pracuje jako CEO Mall Group a speciálně pro vás okomentoval aktuální situaci v e-commerce a dopad pandemie koronaviru na českou ekonomiku. Povídali jsme si i o tom, jaké e-shopy do budoucna zvítězí,…

Před 10 měsíci

Inzerce

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Zvládání krize, opatření pro e-shopy, bezpečnost zaměstnanců

Česká republika je z důvodu šíření epidemie koronaviru v karanténě. Pro mnoho firem je celá situace velmi kritická, a proto se snažím zpovídat zkušené odborníky a podnikatele, kteří by těmto firmám mohli předat své zkušenosti. Natáčení probíhá na dálku, jelikož…

Před 11 měsíci

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Josef Matějka patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Ve svých 20 letech založil e-shop, který dnes známe jako CZC.cz. Ve svých 40 letech ho prodal a ocitl se v situaci, kdy musel začít řešit osobní motivaci a smysl svého života….

Před 12 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Cílem mých rozhovorů je co nejvíce podpořit zakladatele a šéfy českých a slovenských firem, a to včetně e-shopů. Ty často podceňují tzv. transakční ekonomiku a neuvědomují si, že mnohdy i na části svých objednávek prodělávají peníze. Pozval jsem si proto…

Před 1 rokem

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

V Česku snad neexistuje e-shop, o kterém byste s takovou jistotou věděli, že je dvojka na trhu. O CZC.cz to víte zejména díky jeho kampani Dvojky, o které jsem před několika měsíci natáčel s marketingovým ředitelem firmy Milanem Dudou. Jak…

Před 1 rokem

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

S Martinem Rozhoněm jsem naposledy natáčel před třemi lety. Tehdy jsme se uprostřed jedné z jeho prodejen bavili o historii Vivantisu, který později prodal Mall Group. Tři roky utekly jako voda a dnes si povídáme jinak – o tom, co…

Před 2 roky

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

Spoluzakladatel Kasa.cz, Pilulka.cz, Ticketon.cz a dalších projektů, investor Martin Kasa je hostem dnešního rozhovoru. Povídali jsme si o tom, proč je potřeba v podnikání vždy udělat něco navíc a že se člověk po prodeji vlastního byznysu může snadno ocitnout v…

Před 3 roky

ladislav-trpak-web

Ladislav Trpák: Byznys model Zootu, filosofie podnikání, růst firmy

Když se bavím s internetovými podnikateli o Zootu, často nechápavě kývají hlavou nad jeho byznys modelem. Zoot mnozí z nich chápou jako firmu, do které bylo zainvestováno mnoho peněz, ale žádné nevydělala. Jaký má takový byznys smysl a je to…

Před 3 roky

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Během sedmi let se mu povedlo založit tři velmi úspěšné projekty. Nejprve to byl Slevomat (který se nedávno prodal za více než 1,5 miliardy korun), poté DámeJídlo.cz a nakonec Rohlík.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Tomáš Čupr byl hostem MladýPodnikatel.cz….

Před 3 roky

martin-molcan-web

Martin Molčan: Prodej Feedo.cz, investor pro e-shop, expanze do zahraničí

Kolují různá čísla o tom, kolik máme v Česku e-shopů. Určitě jich není málo, ale jen ojediněle se setkáte s tím, že by některý e-shop měl vlastního investora. O tom se mluví spíše mezi startupy. Feedo.cz ale takového investora mělo…

Před 4 roky

josef-matejka-web

Josef Matějka: Jak vybudoval e-shop CZC.cz?

Jeden z nejúspěšnějších českých e-shopařů. Jaký má názor na vstup Amazonu do Čech, konsolidaci e-commerce, jak se staví ke své konkurenci a v čem byste se od něj měli inspirovat vy?

Před 4 roky

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy