Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Filip Podstavec: Jak se dělá linkbuilding v Čechách i v zahraničí?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Získat rozhovor s Filipem Podstavcem není jednoduché. Je totiž často na cestách a vedle linkbuildingu se věnuje i svému startupu Marketing Miner. Nakonec se to ale přeci jen povedlo a vznikl rozhovor, který by si měl pustit každý, kdo se zajímá o online marketing.

Začali jsme cestováním. To jsme nemohli vynechat. Filip totiž nabyl zajímavé zkušenosti z cizích zemí a dokáže srovnat jejich zvyky s těmi našemi. Hodně lidí mi v minulosti řeklo, že cestování změnilo jejich pohled na podnikání i život obecně, a tak jsem se nemohl zeptat Filipa, zda se něco takového stalo i u něj.

Pak jsme se ale pustili do linkbuildingu a Filip začal bez okolků střílet i do vlastních řad: „V Česku bys napočítal na jedné ruce počet linkbuilderů, kteří ti dokáží pomoct a odhadovat dopady své práce.“ S jakou přesností to linkbuildeři dokáží? A k čemu se Filip v rámci vyhodnocování své práce nepokrytecky přiznal? I na to došla řeč.

Ta došla i na samotné klienty. „Většinou, když přijdeš ke klientovi, tak má o linkbuildingu zkreslenou představu, a je tu velká část trhu, která mu ji dokáže plnit,“ postěžoval si Filip, který se z čistě exekutivní pozice v rámci linkbuildingu přesouvá k mentorství: „Firmy většinou linkbuilding dělají, jen o tom neví. Už i definice linkbuildera je v Česku trošičku pokroucená.“

Inzerce

Hledali jsme si i příležitosti pro linkbuilding, které české firmy dosud neobjevily. „U nás je to strašně přehlížený téma, přitom s obrovskou budoucností,“ představil Filip jednu z nich a kromě příležitostí pro české firmy srovnal i přístup tuzemských linkbuilderů s těmi v Americe a v Asii.

Naše debata byla tak zajímavá, že jsme se vůbec nedostali k poslednímu tématu, které jsme měli naplánované. Tím byl Filipův startup Marketing Miner. Domluvili jsme se ale, že pro vás připravíme samostatné video a odkryjeme v něm úspěchy i faily, kterých Filip zatím dosáhl.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak ovlivnilo cestování Filipův pohled na Čechy?
  • Jak změnilo jeho přístup k podnikání a k marketingu?
  • V čem vidí největší rozdíly mezi českým, americkým a asijským trhem?
  • Kde vidí největší příležitosti v linkbuildingu pro české firmy?
  • Kdy a s čím jít za linkbuilderem? Jak ho oslovit a jak s ním spolupracovat?
  • Kde dělají klienti v rámci linkbuildingu největší chyby?
  • Kde naopak dělají chybu linkbuildeři a jak poznáte ty skutečně zkušené?
  • Jaká je v Čechách poptávka po linkbuildingu a je uspokojená?
  • Podceňují české firmy linkbuilding a jak si mohou pomoci i svépomocí?

Doporučená videa:

Máme tu pro vás několik dalších videí a článků, která určitě oceníte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Robert

Před 7 roky

Celkom FAIL, že človek, o ktorom sa hovorí, že je elita v Link Buildingu v Čechách nevie ani jeden cudzí jazyk poriadne. Teraz už možno áno. Aspoň vidíme, že čo dokáže tvrdý self-marketing. Každopádne mohol viac praktických vecí spomenúť zo samotnej práce a stratégie tvorby LB plánu. Inak padlo aj pár dobrých myšlienok a za tie díky. :)

Odpovědět »

Filip Podstavec Sledovat @filippodstavec

Před 7 roky

Robert: Angličtinu jsem na škole (až do vysoké) neměl a je to můj až druhý cizí jazyk. Němčinu jsem se oproti tomu učil 12 let. Není pak jednoduché se hned chytit při EN komunikaci. Tolik k vašemu komentáři ohledně jazykové způsobilosti.

Více praktický pohled do procesu rád rozeberu buď v dalším videu nebo se můžeme potkat na některé z marketingových akcí, kde rád své zkušenosti předám. Ohledně myšlenek – děkuji :-)

Odpovědět »

Milos

Před 7 roky

No… Hodne rozpolcene, par dobrych myslenek tam je – ale vubec ne k tematu. Cele je to mnohem vice o „prozreni“ ze neni cesta delat ale VYtvorit hodnotu – protoze na delani neni dostatek „klonu“ no proste to realne nefunguje. Jedine, kde to funguje je u „vytvareni hodnot“ tam se to da skalovat, s narustem stovek procent mezirocne a nepotrebujete svoje vlastni klony. Za to palec nahoru… To nedokaze rict jenom tak nekdo…

Odpovědět »

Jan

Před 7 roky

Toto vsetko funguje v pripade, ze je vsetko idealne. Idealny klient, ktory ma cas, ma peniaze a hlavne ma super produkt, ktory sa siri poloviralne. Horsie, ked je to klient, ktory ma obmedzeny budget, chce vysledky skor ako za rok a ma x-tu stranku s oblecenim, bez pridanej hodnoty. Co potom? Samozrejme seo sa da riesit aj pre neho a daju sa dosiahnut uspokojive ci vyborne vysledky aj systemom „14 odkazov mesacne“. Je to len iny pohlad na vec. To ze sa to niekomu nepaci, je jeho vec.
Je teraz velka moda pisat a hovorit o broken linkbuildingu, o conten marketingu, ale kto realne ho robi a kto realne to potrebuje. Aka je tam pridana hodnota v pomere cena/vykon? Kde je napisane ze opraveny nefunkcny odkaz na konkurenciu ma vacsiu vahu ako novy odkaz, z dobreho webu, ktory sa lahko zaplati, lahko vykaze v reporte a da sa to spravit rychlo a v pozadovanom pocte. Je to len pohlad na vec, niekto to vidi tak, iny mozno uplne inak. Horsie je, ked si kazdy mysli, ze ma pravdu jedine on a inak je to nespravne. Takto to zvacsa funguje (a zase nemyslim ze je to zrovna tento pripad) u ludi, ktori seo skolia a robia „klicofky“. Tam netreba za nieco rucit, nieco odhadovat ani mat velke skusenosti. Klientovi sa povie ako je to spravne a nech si to riesi sam, nakoniec sa tie odkazy nakupia cez placlu, presne tak, ako to robia aj datami podkute medialne agentury, ktore ale skolia presny opak. A toto nie je vymysel, to je fakt.
zdar

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)