Poslechněte si 173 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Získat rozhovor s Filipem Podstavcem není jednoduché. Je totiž často na cestách a vedle linkbuildingu se věnuje i svému startupu Marketing Miner. Nakonec se to ale přeci jen povedlo a vznikl rozhovor, který by si měl pustit každý, kdo se zajímá o online marketing.
Začali jsme cestováním. To jsme nemohli vynechat. Filip totiž nabyl zajímavé zkušenosti z cizích zemí a dokáže srovnat jejich zvyky s těmi našemi. Hodně lidí mi v minulosti řeklo, že cestování změnilo jejich pohled na podnikání i život obecně, a tak jsem se nemohl zeptat Filipa, zda se něco takového stalo i u něj.
Pak jsme se ale pustili do linkbuildingu a Filip začal bez okolků střílet i do vlastních řad: „V Česku bys napočítal na jedné ruce počet linkbuilderů, kteří ti dokáží pomoct a odhadovat dopady své práce.“ S jakou přesností to linkbuildeři dokáží? A k čemu se Filip v rámci vyhodnocování své práce nepokrytecky přiznal? I na to došla řeč.
Ta došla i na samotné klienty. „Většinou, když přijdeš ke klientovi, tak má o linkbuildingu zkreslenou představu, a je tu velká část trhu, která mu ji dokáže plnit,“ postěžoval si Filip, který se z čistě exekutivní pozice v rámci linkbuildingu přesouvá k mentorství: „Firmy většinou linkbuilding dělají, jen o tom neví. Už i definice linkbuildera je v Česku trošičku pokroucená.“
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Hledali jsme si i příležitosti pro linkbuilding, které české firmy dosud neobjevily. „U nás je to strašně přehlížený téma, přitom s obrovskou budoucností,“ představil Filip jednu z nich a kromě příležitostí pro české firmy srovnal i přístup tuzemských linkbuilderů s těmi v Americe a v Asii.
Naše debata byla tak zajímavá, že jsme se vůbec nedostali k poslednímu tématu, které jsme měli naplánované. Tím byl Filipův startup Marketing Miner. Domluvili jsme se ale, že pro vás připravíme samostatné video a odkryjeme v něm úspěchy i faily, kterých Filip zatím dosáhl.
Máme tu pro vás několik dalších videí a článků, která určitě oceníte:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 dny
Před 2 dny
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Robert
Před 6 roky
Celkom FAIL, že človek, o ktorom sa hovorí, že je elita v Link Buildingu v Čechách nevie ani jeden cudzí jazyk poriadne. Teraz už možno áno. Aspoň vidíme, že čo dokáže tvrdý self-marketing. Každopádne mohol viac praktických vecí spomenúť zo samotnej práce a stratégie tvorby LB plánu. Inak padlo aj pár dobrých myšlienok a za tie díky. :)
Odpovědět »
Filip Podstavec Sledovat @filippodstavec
Před 6 roky
Robert: Angličtinu jsem na škole (až do vysoké) neměl a je to můj až druhý cizí jazyk. Němčinu jsem se oproti tomu učil 12 let. Není pak jednoduché se hned chytit při EN komunikaci. Tolik k vašemu komentáři ohledně jazykové způsobilosti.
Více praktický pohled do procesu rád rozeberu buď v dalším videu nebo se můžeme potkat na některé z marketingových akcí, kde rád své zkušenosti předám. Ohledně myšlenek – děkuji :-)
Odpovědět »
Milos
Před 6 roky
No… Hodne rozpolcene, par dobrych myslenek tam je – ale vubec ne k tematu. Cele je to mnohem vice o „prozreni“ ze neni cesta delat ale VYtvorit hodnotu – protoze na delani neni dostatek „klonu“ no proste to realne nefunguje. Jedine, kde to funguje je u „vytvareni hodnot“ tam se to da skalovat, s narustem stovek procent mezirocne a nepotrebujete svoje vlastni klony. Za to palec nahoru… To nedokaze rict jenom tak nekdo…
Odpovědět »
Jan
Před 6 roky
Toto vsetko funguje v pripade, ze je vsetko idealne. Idealny klient, ktory ma cas, ma peniaze a hlavne ma super produkt, ktory sa siri poloviralne. Horsie, ked je to klient, ktory ma obmedzeny budget, chce vysledky skor ako za rok a ma x-tu stranku s oblecenim, bez pridanej hodnoty. Co potom? Samozrejme seo sa da riesit aj pre neho a daju sa dosiahnut uspokojive ci vyborne vysledky aj systemom „14 odkazov mesacne“. Je to len iny pohlad na vec. To ze sa to niekomu nepaci, je jeho vec.
Je teraz velka moda pisat a hovorit o broken linkbuildingu, o conten marketingu, ale kto realne ho robi a kto realne to potrebuje. Aka je tam pridana hodnota v pomere cena/vykon? Kde je napisane ze opraveny nefunkcny odkaz na konkurenciu ma vacsiu vahu ako novy odkaz, z dobreho webu, ktory sa lahko zaplati, lahko vykaze v reporte a da sa to spravit rychlo a v pozadovanom pocte. Je to len pohlad na vec, niekto to vidi tak, iny mozno uplne inak. Horsie je, ked si kazdy mysli, ze ma pravdu jedine on a inak je to nespravne. Takto to zvacsa funguje (a zase nemyslim ze je to zrovna tento pripad) u ludi, ktori seo skolia a robia „klicofky“. Tam netreba za nieco rucit, nieco odhadovat ani mat velke skusenosti. Klientovi sa povie ako je to spravne a nech si to riesi sam, nakoniec sa tie odkazy nakupia cez placlu, presne tak, ako to robia aj datami podkute medialne agentury, ktore ale skolia presny opak. A toto nie je vymysel, to je fakt.
zdar
Odpovědět »