Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Zbožové vyhledávače: Jak s nimi pracovat? | Luděk Volejník (Mergado)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 110 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Zbožové vyhledávače jsou už neodmyslitelnou součástí české e-commerce. Velká část zákazníků už bez nich v podstatě nenakupuje. Jak fungují a kdy se vyplatí i pro vás e-shop?

Luděk Volejník z Mergada si se mnou povídal o tom, jaké zbožové vyhledávače v Česku máme a pro jaké e-shopy se je vyplatí používat. Zdaleka to přitom nejsou jen ty nejpopulárnější – naopak, máme tu i řadu oborových srovnávačů, které nejsou tak známé, ale mohou vám přivést spoustu nových zákazníků.

Dozvíte se také, jak lidé zbožové vyhledávače používají, co je na nich nejvíce zajímá a proč to zdaleka není jen cena. Celý rozhovor si můžete poslechnout i v audio verzi v našem podcastu.

Co je to Mergado?

Mergado je feed marketingový nástroj, pomocí kterého e-shopaři a marketéři hromadně upravují data proudící z jejich internetových obchodů do srovnávačů zboží. Denně šetří náklady za práci programátorů. Z jednoho místa umožňuje přehlednou správu inzerce na domácím trhu i expanzi do zahraničí. E-commerce komunitu vzdělává pomocí svého blogu a diskuzního fóra.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Další rozhovory pro e-shopaře:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

milan-bohatec-web

České e-shopy: Jak se jim teď daří a co mohou zlepšit? | Milan Bohatec (Lemonero)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Právě vyšlo

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
samuela-davidova-web

Práce na dálku v praxi. Česká Remote Girl o životním stylu budoucnosti | Samuela Davidova

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Inzerce