Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Zbožové vyhledávače: Jak s nimi pracovat? | Luděk Volejník (Mergado)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Zbožové vyhledávače jsou už neodmyslitelnou součástí české e-commerce. Velká část zákazníků už bez nich v podstatě nenakupuje. Jak fungují a kdy se vyplatí i pro vás e-shop?

Luděk Volejník z Mergada si se mnou povídal o tom, jaké zbožové vyhledávače v Česku máme a pro jaké e-shopy se je vyplatí používat. Zdaleka to přitom nejsou jen ty nejpopulárnější – naopak, máme tu i řadu oborových srovnávačů, které nejsou tak známé, ale mohou vám přivést spoustu nových zákazníků.

Dozvíte se také, jak lidé zbožové vyhledávače používají, co je na nich nejvíce zajímá a proč to zdaleka není jen cena. Celý rozhovor si můžete poslechnout i v audio verzi v našem podcastu.

Co je to Mergado?

Mergado je feed marketingový nástroj, pomocí kterého e-shopaři a marketéři hromadně upravují data proudící z jejich internetových obchodů do srovnávačů zboží. Denně šetří náklady za práci programátorů. Z jednoho místa umožňuje přehlednou správu inzerce na domácím trhu i expanzi do zahraničí. E-commerce komunitu vzdělává pomocí svého blogu a diskuzního fóra.

Další rozhovory pro e-shopaře:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

martin-komarek-web

Dokáže e-shopům ušetřit miliony v logistice. Co řeší nejčastěji? | Martin Komárek

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví e-shopu: Jak nad ním přemýšlet? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)