Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 113 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Peter Hajduček založil internetový obchod s obuví Footshop. Ten má dnes roční obrat přes 200 miliónů korun a funguje v 9 jazykových mutacích. Na jeho prodejnách to žije – pořádají se tam třeba divadla, grilovačky a další akce. Co Peter doporučuje ostatním obchodníkům?

Na Footshopu je zajímavá nejen jeho velikost, ale i šíře sortimentu. Už dávno v něm totiž nenajdete jen boty, ale i hodinky, trička, sluchátka a další produkty, které se úplně vymykají původnímu zaměření e-shopu. Proč to Peter dovolil, co tím sleduje a kdy by doporučil i vám rozšířit sortiment?

Další zajímavostí je způsob, jak Footshop svůj sortiment získává. Neprodává ledajaké boty, ale speciální kolekce, ke kterým se nedostane každý. Prošlapat si ale cestičku k významným světovým značkám není jednoduché. Peter v rozhovoru vyprávěl, v čem jsou jeho boty jiné, jak funguje prodej na internetu i mimo něj a proč chce mít „vlastní tenisku“.

To ale není všechno. Peter nezná příliš čísel a na řadu otázek ohledně jeho e-shopů nedokáže odpovědět. Také se příliš nepáře s popisky produktů, které nepovažuje za důležité, a boří tak několik mýtů, které často čteme v marketingových článcích. Proč ho čísla tolik nezajímají, podle čeho se rozhoduje a co podle něj brzdí ostatní e-shopaře?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

A zajímavým tématem rozhovoru byl i event marketing Footshopu. Jak je možné, že v době, kdy řada obchodníků nedokáže najít ani pořádné marketéry, Peter pořádá na svých prodejnách řadu akcí a utužuje kolem Footshopu věrnou komunitu aktivních fanoušků? I o tom byla řeč.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl Footshop?
  • Co mu pomohlo vyrůst na obrat 200 miliónů ročně?
  • V čem je jeho sortiment unikátní?
  • Proč neprodává jen boty a podle jakého klíče rozšiřuje sortiment?
  • Jak probíhají jednání se značkami, jako je Nike, Adidas a další?
  • Proč chce Peter vlastní tenisku, když její tvorbou spálí spoustu energie a nevydělá mu skoro žádné peníze?
  • Proč nenechává psát pracné popisky produktů a proč nesleduje příliš čísel v analytice?
  • Co podle něj nejvíce snižuje efektivitu ostatních e-shopařů?
  • Jak se mu daří pořádat tolik eventů pro zákazníky?
  • Co Footshopu funguje v marketingu?
  • Proč (ne)lituje špatného názvu e-shopu?

Doporučená videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

Právě vyšlo

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Inzerce