Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Nejlepší rozhovory o marketingu

Vybíráme pro vás nejlepší rozhovory o marketingu, jaké si na našem webu můžete poslechnout. Najdete v nich zkušené marketéry, manažery, ale i majitele firem a různé specialisty.

Vzdělávejte sebe a své kolegy

V premium obsahu najdete naše nejpodrobnější rozhovory na témata, která jinde nenajdete. Vše od marketingu, řízení firmy, ale i leadershipu, e-commerce a dalšího.

Nejlepší rozhovory o marketingu

1
Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Jak nastavit marketing firmy, aby skutečně fungoval? A kdy využít externí specialisty a co si naopak dělat in-house? Více nez 20 let zkušeností Karla Novotného.

Před 11 měsíců

2
Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Jak vytvořit marketingovou strategii pro menší nebo středně velkou firmu? Poslechněte si zkušeného specialistu na marketing Michala Krutiše.

Před 1 rokem

3
Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 1 rokem

4
Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 8 měsíců

5
Premium
ondrej-slama-web

Šéf marketingu: Vyberte toho nejlepšího | Ondřej Sláma

Zkušený marketingový expert Ondřej Sláma radí, jak do firmy najít a vybrat co nejlepšího marketingového ředitele. Zkušenosti z Alzy, agentur i freelancingu.

Před 7 měsíců

6
Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 1 rokem

7
Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 1 rokem

8
Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Zoot je jedním z největších vzorů, jak přemýšlet nad customer experience e-shopu. Zjistěte, co se od něj můžete naučit a jak spokojenost zákazníka zvýšit.

Před 7 měsíců

9
Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

CZC.cz o sobě říká, že je dvojkou na trhu s elektronikou. Vytvořilo velkou brandovou kampaň. Jak dopadla a co se díky ní firma naučila? Rozhovor se šéfem marketingu.

Před 1 rokem

10
Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

Crowdfundigová platforma se věnuje dobročinným i komerčním sbírkám. Co jí funguje v marketingu, jak se dostává do médií a na čem vydělává nejvíce peněz?

Před 1 rokem

Inzerce

11
Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Optimalizace pro vyhledávače není jednoduchá, ale současně není raketová věda. Martin Matějka přináší návod, jak SEO e-shopu vyřešit prakticky a efektivně.

Před 3 měsíce

12
Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Jak nastavit reklamu na Facebooku, jak nad ní strategicky přemýšlet a jak se odlišit od konkurence? Jiří Pernica a návod na úspěšnou strategii.

Před 7 měsíců

13
Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.

Před 8 měsíců

14
Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 1 rokem

15
Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Chystáte se rebrandovat vaši firmu? Toto je rozhovor pro vás. Detailní pohled, jak probíhalo přejmenování Korálky.cz na Manumi.

Před 4 měsíce

16
Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 5 měsíců

17
Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Zjistěte, jak funguje svět esportu a gamingu a jak dělat esport marketing v praxi. Příklady konkrétních firem, rozbor cílové skupiny a tipy, jak začít.

Před 6 měsíců

18
Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Amazon, Mall, Alza, Zalando, Zoot a další. Ruslan Skopal sdílí své zkušenosti, jak skrze ně prodává Trenýrkárna.

Před 3 měsíce

19
Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 6 měsíců

20
Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 9 měsíců

21
Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 1 rokem

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce