Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

10 nejlepších rozhovorů o strategii e-shopů

Děláme maximum pro to, abychom pro vás připravili co nejkvalitnější obsah pro budování a úspěch vašeho e-shopu. V následujícím žebříčku jsme vybrali 10 nejlepších rozhovorů, ve kterých rozebíráme důležitá strategická rozhodnutí e-shopařů a kterými se můžete inspirovat i vy.

Rozhovorů o tvorbě e-shopů u nás najdete stovky. Všechny jsou v rubrice E-shopy. Ty nejlepší rozhovory můžete poslouchat v rámci našeho premium obsahu, kam si zveme nejzkušenější české specialisty na e-commerce a zakladatele e-shopů.

Inzerce

1
Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 7 měsíců

2
Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 7 měsíců

3
Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 10 měsíců

Inzerce

4
Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 11 měsíců

5
Premium
alex-konicek-web

Profesionalizace firmy. Příběh BigBoy.cz | Alex Koníček

Zakladatel značky BigBoy.cz Alex Koníček vypráví, jak jeho firma prodělávala peníze, zaměstnanci nevěděli, co dělat, a firma se musela profesionalizovat.

Před 8 měsíců

6
Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 7 měsíců

7
Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.

Před 5 měsíců

8
jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Jak vyjednávat smlouvy s dodavateli, co rozhodně nepodepsat v nájemní smlouvě skladových prostor a jak do budoucna nepřijít o firemní know-how? Napoví advokát Jaroslav Baier.

Před 2 roky

9
Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?

Před 10 měsíců

10
martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Cílem mých rozhovorů je co nejvíce podpořit zakladatele a šéfy českých a slovenských firem, a to včetně e-shopů. Ty často podceňují tzv. transakční ekonomiku a neuvědomují si, že mnohdy i na části svých objednávek prodělávají peníze. Pozval jsem si proto…

Před 3 roky

Inzerce

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce