Poslechněte si 173 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Když jsem s Miroslavem Tesařem natáčel naposledy, bavili jsme se o nepříjemném tématu. Astratex v minulosti prošel obrovskou krizí, při níž z něj odešla přibližně polovina zaměstnanců. Firmu bylo nutné zachránit a postavit znovu na nohy.
V tomto rozhovoru se ale v příběhu obchodu se spodním prádlem a plavkami posouváme mnohem dál. Firma dnes působí ve 12 zemích a během následujících 4 let chce prodávat po celé Evropě. Expanzi do zahraničí řídí z Prahy a Náchoda, ale ke každé zemi přistupuje trochu jinak.
Šéf Astratexu tak tentokrát mohl mluvit o mnohem pozitivnějším tématu a podělit se s vámi o nejcennější zkušenosti o dobývá Evropy a prosazování další české značky v zahraničí.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců
Před 2 dny
Před 2 dny
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc