Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Když jsem s Miroslavem Tesařem natáčel naposledy, bavili jsme se o nepříjemném tématu. Astratex v minulosti prošel obrovskou krizí, při níž z něj odešla přibližně polovina zaměstnanců. Firmu bylo nutné zachránit a postavit znovu na nohy.

V tomto rozhovoru se ale v příběhu obchodu se spodním prádlem a plavkami posouváme mnohem dál. Firma dnes působí ve 12 zemích a během následujících 4 let chce prodávat po celé Evropě. Expanzi do zahraničí řídí z Prahy a Náchoda, ale ke každé zemi přistupuje trochu jinak.

Šéf Astratexu tak tentokrát mohl mluvit o mnohem pozitivnějším tématu a podělit se s vámi o nejcennější zkušenosti o dobývá Evropy a prosazování další české značky v zahraničí.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
ondrej-vlcek-web

3,3 miliardy dolarů ročně. Jak se Avast stal součástí Gen? | Ondřej Vlček

Premium
michal-sterba-web

Jednička na světě. 7 miliard tržby, 3000 zaměstnanců, 42 zemí. Jak vyrostlo GZ Media? | Michal Štěrba

Premium
eduard-mika-web

Jak růst a budovat hodnotnou firmu? | Eduard Míka (Reflex Capital)