Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Co dělat, když se vám rozpadá firma? To je otázka za spoustu peněz, ale v dnešním rozhovoru se dozvíte, co dělal Astratex.

V něm se totiž nedávno vyměnil management, a výměna to nebyla zrovna nejsmířlivější. Během půlroku odešla polovina firmy a nový management ji musel vybudovat znovu. A ačkoliv je Astratex jedním z největších českých e-shopů, který letos plánuje překonat 1 miliardu korun obratu, restartovat se začínal v malém podkrovním bytě v Praze.

Společně s mým dnešním hostem CEO Astratexu Miroslavem Tesařem se vám pokusíme předat tipy, jak můžete i vy stabilizovat vaši firmu a překonat náročnou krizi. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Je vaše firma v krizi?

Poslechněte si rady dalších odborníků a podnikatelů:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
patrik-huzva-web

Jak růst i v době krize? Tohle funguje TS Bohemii | Patrik Hužva

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-jemelka-web

Poklesy tržeb: Jak na ně reagovat? | Jiří Jemelka

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

konstantin-margaretis-web

Růst firmy a řešení krize | Konstantin Margaretis (Skladon.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

jaroslav-rasa-web

Jaké firmy zvládají těžká období lépe? | Jaroslav Řasa (ABRA)

Komentáře

Luděk Pilař, Barvárna.cz

Před 2 roky

Tak toto je příběh, toto je opravdové a pozemské!

Odpovědět »

Miroslav

Před 2 roky

Není náhodou Astratex trestně stíhaného Babiše? Jaképak tedy problémy?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce