Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Vlastní značky produktů: Jak je tvoří Buschcraft? | Tomáš Jurka

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 126 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Když před 6 začínali, neměli vůbec v plánu zakládat e-shop. Ze zahraničí si dovezli produkty a na blogu je začali představovat. Postupem času v tom vycítili příležitost a rozjeli vlastní internetový obchod.

Dnes mají vlastní značku produktů JUBÖ BUSHCRAFT a prodávají vše, co potřebujete pro přežití v přírodě. Od nožů, nářadí, oblečení po batohy, stany a mnoho dalšího. Ročně na tom dělají obrat kolem 50 milionů korun. Mým hostem byl jeden ze zakladatelů firmy Tomáš Jurka.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory o vlastních značkách produktů:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
jan-fabini-web

Z vlastní výroby až k zákazníkovi. Prodávejte jako značka Fabini | Jan Fabini

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Právě vyšlo

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

Premium
martin-javier-stojka-web

Rozšiřte si trh práce, ušetřete a získejte zkušenější kolegy | Martin Javier Stojka

marek-marusinec-web

Zvyšte angažovanost vašich zaměstnanců | Marek Marušinec

Nejoblíbenější

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

Inzerce