Inzerce

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

Jak Češi vnímají politiky a jací jsou politici ve skutečnosti? Co je jejich úspěch na politické scéně stojí a měli by do politiky vstupovat i mladí? I na tyto otázky odpověděl šéfeditor Seznam Zpráv Jindřich Šídlo.

Inzerce

Jindřicha Šídla asi není třeba představovat. Patří mezi nejvýraznější české novináře a komentátory. V médiích působí od roku 1992, kdy začínal v České deníku a nakonec se přes redakce Respektu, MF DNES, Hospodářských novin a přes Českou televizi dostal až do nynější role šéfeditora zpráv na Seznamu.

Je rovněž držitelem Ceny Ferdinanda Peroutky a Novinářské ceny. Popularitu si získal také na sociálních sítích, kde ho jen na Twitteru sleduje přes 160 tisíc lidí.

Osobně jsem se mnohokrát setkal s názory lidí na politiku, které mi zdály až příliš „hotové“, než abych se na ně nezeptal někoho zkušeného a s nadhledem. Patří mezi ně třeba názor, že všichni politici jsou podvodníci a do politiky si chodí jen nakrást. Jiný názor zase zní, že český prezident je vlastně k ničemu nebo že volby rozhodují jen méně vzdělaní lidé.

Všechny tyto názory a několik dalších jsem předložil i mému dnešnímu hostovi, se kterým jsem se bavil i o zákulisí politiky, o jeho novinářské praxi a o tom, co by poradil mladých novinářům.

TIP: Poslechněte si rozhovor s Robertem Čásenským z Reportéru nebo s Petrem Šimůnkem z Forbesu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak si lidé představují život politika a jak vypadá v praxi?
  • Jaké znalosti a vlastnosti by politik měl mít?
  • Jak do politiky vstoupit a jak naplnit své vyšší ambice?
  • Co rozhoduje o úspěchu v politice a co funguje v marketingu?
  • Jak fungují billboardy a co ty známé koblihy?
  • Jak se změnil politický marketing po vstupu Andreje Babiše do politiky?
  • Proč lidé vůbec do politiky vstupují?
  • Co dělají po svém odchodu z politiky?
  • Jací jsou politici mimo kamery?
  • Co by Jindřich Šídlo poradil začínajícím novinářům?

Čeká na vás více než 120 videorozhovorů:

Pravidelně každé úterý a čtvrtek na vás čeká nový rozhovor, který se můžete pustit buď jako video zde na webu, nebo jako podcast na iTunes. Mezi hosty jsou úspěšní podnikatelé, zkušení marketéři, zástupci médiích, ale i řada dalších zajímavých lidí (více o Mladém podnikateli čtěte zde). Poslechněte si třeba tyto:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální vývoj a predikce do budoucna | Adam Neuberger

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Mikel Fr.

Před 2 roky

Pane Jindřichu Šidlo.
Jak Vás tak sleduji, tak Vy se snažíte vytřískat své body na výsluní, tím,, že někoho stále napadáte a někoho neustále shazujete. Např. Babiš se divil, že chléb od soukr.pekaře vydrží 5 dní, zatím co ten jeho jen 1 den. Nebo, že členové SPD jsou nevzdělaní a proto, aby něčeho dosáhli se snaží vstoupit do SPD. Nezapomeňte, že i v těchto stranách jsou lidé vzdělaní. Ale Vy je nevidíte. Poněvadž stále vidíte jenom sám sebe a stále někoho shazujete a přitom si neuvědomujete, že těmto lidem v politice nesaháte ani po kotíky. Jste dle mého názoru zaprodanec a prach sprostý při zdi sráč. O kterého bych si nikdy v životě neopřel ani kole a chodil bych kanály.

Mikel Fr.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání