Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

Co potřebujete pro to, abyste uspěli v politice? A jak se v uplynulých letech změnil politický marketing?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

KomentářVideo

Jak Češi vnímají politiky a jací jsou politici ve skutečnosti? Co je jejich úspěch na politické scéně stojí a měli by do politiky vstupovat i mladí? I na tyto otázky odpověděl šéfeditor Seznam Zpráv Jindřich Šídlo.

Jindřicha Šídla asi není třeba představovat. Patří mezi nejvýraznější české novináře a komentátory. V médiích působí od roku 1992, kdy začínal v České deníku a nakonec se přes redakce Respektu, MF DNES, Hospodářských novin a přes Českou televizi dostal až do nynější role šéfeditora zpráv na Seznamu.

Je rovněž držitelem Ceny Ferdinanda Peroutky a Novinářské ceny. Popularitu si získal také na sociálních sítích, kde ho jen na Twitteru sleduje přes 160 tisíc lidí.

Osobně jsem se mnohokrát setkal s názory lidí na politiku, které mi zdály až příliš „hotové“, než abych se na ně nezeptal někoho zkušeného a s nadhledem. Patří mezi ně třeba názor, že všichni politici jsou podvodníci a do politiky si chodí jen nakrást. Jiný názor zase zní, že český prezident je vlastně k ničemu nebo že volby rozhodují jen méně vzdělaní lidé.

Všechny tyto názory a několik dalších jsem předložil i mému dnešnímu hostovi, se kterým jsem se bavil i o zákulisí politiky, o jeho novinářské praxi a o tom, co by poradil mladých novinářům.

TIP: Poslechněte si rozhovor s Robertem Čásenským z Reportéru nebo s Petrem Šimůnkem z Forbesu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak si lidé představují život politika a jak vypadá v praxi?
  • Jaké znalosti a vlastnosti by politik měl mít?
  • Jak do politiky vstoupit a jak naplnit své vyšší ambice?
  • Co rozhoduje o úspěchu v politice a co funguje v marketingu?
  • Jak fungují billboardy a co ty známé koblihy?
  • Jak se změnil politický marketing po vstupu Andreje Babiše do politiky?
  • Proč lidé vůbec do politiky vstupují?
  • Co dělají po svém odchodu z politiky?
  • Jací jsou politici mimo kamery?
  • Co by Jindřich Šídlo poradil začínajícím novinářům?

Čeká na vás více než 120 videorozhovorů:

Pravidelně každé úterý a čtvrtek na vás čeká nový rozhovor, který se můžete pustit buď jako video zde na webu, nebo jako podcast na iTunes. Mezi hosty jsou úspěšní podnikatelé, zkušení marketéři, zástupci médiích, ale i řada dalších zajímavých lidí (více o Mladém podnikateli čtěte zde). Poslechněte si třeba tyto:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Mikel Fr.

    -

    Pane Jindřichu Šidlo.
    Jak Vás tak sleduji, tak Vy se snažíte vytřískat své body na výsluní, tím,, že někoho stále napadáte a někoho neustále shazujete. Např. Babiš se divil, že chléb od soukr.pekaře vydrží 5 dní, zatím co ten jeho jen 1 den. Nebo, že členové SPD jsou nevzdělaní a proto, aby něčeho dosáhli se snaží vstoupit do SPD. Nezapomeňte, že i v těchto stranách jsou lidé vzdělaní. Ale Vy je nevidíte. Poněvadž stále vidíte jenom sám sebe a stále někoho shazujete a přitom si neuvědomujete, že těmto lidem v politice nesaháte ani po kotíky. Jste dle mého názoru zaprodanec a prach sprostý při zdi sráč. O kterého bych si nikdy v životě neopřel ani kole a chodil bych kanály.

    Mikel Fr.

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu