Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jak Češi vnímají politiky a jací jsou politici ve skutečnosti? Co je jejich úspěch na politické scéně stojí a měli by do politiky vstupovat i mladí? I na tyto otázky odpověděl šéfeditor Seznam Zpráv Jindřich Šídlo.

Jindřicha Šídla asi není třeba představovat. Patří mezi nejvýraznější české novináře a komentátory. V médiích působí od roku 1992, kdy začínal v České deníku a nakonec se přes redakce Respektu, MF DNES, Hospodářských novin a přes Českou televizi dostal až do nynější role šéfeditora zpráv na Seznamu.

Je rovněž držitelem Ceny Ferdinanda Peroutky a Novinářské ceny. Popularitu si získal také na sociálních sítích, kde ho jen na Twitteru sleduje přes 160 tisíc lidí.

Osobně jsem se mnohokrát setkal s názory lidí na politiku, které mi zdály až příliš „hotové“, než abych se na ně nezeptal někoho zkušeného a s nadhledem. Patří mezi ně třeba názor, že všichni politici jsou podvodníci a do politiky si chodí jen nakrást. Jiný názor zase zní, že český prezident je vlastně k ničemu nebo že volby rozhodují jen méně vzdělaní lidé.

Inzerce

Všechny tyto názory a několik dalších jsem předložil i mému dnešnímu hostovi, se kterým jsem se bavil i o zákulisí politiky, o jeho novinářské praxi a o tom, co by poradil mladých novinářům.

TIP: Poslechněte si rozhovor s Robertem Čásenským z Reportéru nebo s Petrem Šimůnkem z Forbesu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak si lidé představují život politika a jak vypadá v praxi?
  • Jaké znalosti a vlastnosti by politik měl mít?
  • Jak do politiky vstoupit a jak naplnit své vyšší ambice?
  • Co rozhoduje o úspěchu v politice a co funguje v marketingu?
  • Jak fungují billboardy a co ty známé koblihy?
  • Jak se změnil politický marketing po vstupu Andreje Babiše do politiky?
  • Proč lidé vůbec do politiky vstupují?
  • Co dělají po svém odchodu z politiky?
  • Jací jsou politici mimo kamery?
  • Co by Jindřich Šídlo poradil začínajícím novinářům?

Čeká na vás více než 120 videorozhovorů:

Pravidelně každé úterý a čtvrtek na vás čeká nový rozhovor, který se můžete pustit buď jako video zde na webu, nebo jako podcast na iTunes. Mezi hosty jsou úspěšní podnikatelé, zkušení marketéři, zástupci médiích, ale i řada dalších zajímavých lidí (více o Mladém podnikateli čtěte zde). Poslechněte si třeba tyto:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Mikel Fr.

Před 5 roky

Pane Jindřichu Šidlo.
Jak Vás tak sleduji, tak Vy se snažíte vytřískat své body na výsluní, tím,, že někoho stále napadáte a někoho neustále shazujete. Např. Babiš se divil, že chléb od soukr.pekaře vydrží 5 dní, zatím co ten jeho jen 1 den. Nebo, že členové SPD jsou nevzdělaní a proto, aby něčeho dosáhli se snaží vstoupit do SPD. Nezapomeňte, že i v těchto stranách jsou lidé vzdělaní. Ale Vy je nevidíte. Poněvadž stále vidíte jenom sám sebe a stále někoho shazujete a přitom si neuvědomujete, že těmto lidem v politice nesaháte ani po kotíky. Jste dle mého názoru zaprodanec a prach sprostý při zdi sráč. O kterého bych si nikdy v životě neopřel ani kole a chodil bych kanály.

Mikel Fr.

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák