Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Jak Češi vnímají politiky a jací jsou politici ve skutečnosti? Co je jejich úspěch na politické scéně stojí a měli by do politiky vstupovat i mladí? I na tyto otázky odpověděl šéfeditor Seznam Zpráv Jindřich Šídlo.

Inzerce

Jindřicha Šídla asi není třeba představovat. Patří mezi nejvýraznější české novináře a komentátory. V médiích působí od roku 1992, kdy začínal v České deníku a nakonec se přes redakce Respektu, MF DNES, Hospodářských novin a přes Českou televizi dostal až do nynější role šéfeditora zpráv na Seznamu.

Je rovněž držitelem Ceny Ferdinanda Peroutky a Novinářské ceny. Popularitu si získal také na sociálních sítích, kde ho jen na Twitteru sleduje přes 160 tisíc lidí.

Osobně jsem se mnohokrát setkal s názory lidí na politiku, které mi zdály až příliš „hotové“, než abych se na ně nezeptal někoho zkušeného a s nadhledem. Patří mezi ně třeba názor, že všichni politici jsou podvodníci a do politiky si chodí jen nakrást. Jiný názor zase zní, že český prezident je vlastně k ničemu nebo že volby rozhodují jen méně vzdělaní lidé.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Všechny tyto názory a několik dalších jsem předložil i mému dnešnímu hostovi, se kterým jsem se bavil i o zákulisí politiky, o jeho novinářské praxi a o tom, co by poradil mladých novinářům.

TIP: Poslechněte si rozhovor s Robertem Čásenským z Reportéru nebo s Petrem Šimůnkem z Forbesu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak si lidé představují život politika a jak vypadá v praxi?
  • Jaké znalosti a vlastnosti by politik měl mít?
  • Jak do politiky vstoupit a jak naplnit své vyšší ambice?
  • Co rozhoduje o úspěchu v politice a co funguje v marketingu?
  • Jak fungují billboardy a co ty známé koblihy?
  • Jak se změnil politický marketing po vstupu Andreje Babiše do politiky?
  • Proč lidé vůbec do politiky vstupují?
  • Co dělají po svém odchodu z politiky?
  • Jací jsou politici mimo kamery?
  • Co by Jindřich Šídlo poradil začínajícím novinářům?

Čeká na vás více než 120 videorozhovorů:

Pravidelně každé úterý a čtvrtek na vás čeká nový rozhovor, který se můžete pustit buď jako video zde na webu, nebo jako podcast na iTunes. Mezi hosty jsou úspěšní podnikatelé, zkušení marketéři, zástupci médiích, ale i řada dalších zajímavých lidí (více o Mladém podnikateli čtěte zde). Poslechněte si třeba tyto:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Právě vyšlo

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

Mikel Fr.

Před 4 roky

Pane Jindřichu Šidlo.
Jak Vás tak sleduji, tak Vy se snažíte vytřískat své body na výsluní, tím,, že někoho stále napadáte a někoho neustále shazujete. Např. Babiš se divil, že chléb od soukr.pekaře vydrží 5 dní, zatím co ten jeho jen 1 den. Nebo, že členové SPD jsou nevzdělaní a proto, aby něčeho dosáhli se snaží vstoupit do SPD. Nezapomeňte, že i v těchto stranách jsou lidé vzdělaní. Ale Vy je nevidíte. Poněvadž stále vidíte jenom sám sebe a stále někoho shazujete a přitom si neuvědomujete, že těmto lidem v politice nesaháte ani po kotíky. Jste dle mého názoru zaprodanec a prach sprostý při zdi sráč. O kterého bych si nikdy v životě neopřel ani kole a chodil bych kanály.

Mikel Fr.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Inzerce