Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

Co potřebujete pro to, abyste uspěli v politice? A jak se v uplynulých letech změnil politický marketing?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

KomentářVideo

Jak Češi vnímají politiky a jací jsou politici ve skutečnosti? Co je jejich úspěch na politické scéně stojí a měli by do politiky vstupovat i mladí? I na tyto otázky odpověděl šéfeditor Seznam Zpráv Jindřich Šídlo.

Jindřicha Šídla asi není třeba představovat. Patří mezi nejvýraznější české novináře a komentátory. V médiích působí od roku 1992, kdy začínal v České deníku a nakonec se přes redakce Respektu, MF DNES, Hospodářských novin a přes Českou televizi dostal až do nynější role šéfeditora zpráv na Seznamu.

Je rovněž držitelem Ceny Ferdinanda Peroutky a Novinářské ceny. Popularitu si získal také na sociálních sítích, kde ho jen na Twitteru sleduje přes 160 tisíc lidí.

Osobně jsem se mnohokrát setkal s názory lidí na politiku, které mi zdály až příliš „hotové“, než abych se na ně nezeptal někoho zkušeného a s nadhledem. Patří mezi ně třeba názor, že všichni politici jsou podvodníci a do politiky si chodí jen nakrást. Jiný názor zase zní, že český prezident je vlastně k ničemu nebo že volby rozhodují jen méně vzdělaní lidé.

Všechny tyto názory a několik dalších jsem předložil i mému dnešnímu hostovi, se kterým jsem se bavil i o zákulisí politiky, o jeho novinářské praxi a o tom, co by poradil mladých novinářům.

TIP: Poslechněte si rozhovor s Robertem Čásenským z Reportéru nebo s Petrem Šimůnkem z Forbesu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak si lidé představují život politika a jak vypadá v praxi?
  • Jaké znalosti a vlastnosti by politik měl mít?
  • Jak do politiky vstoupit a jak naplnit své vyšší ambice?
  • Co rozhoduje o úspěchu v politice a co funguje v marketingu?
  • Jak fungují billboardy a co ty známé koblihy?
  • Jak se změnil politický marketing po vstupu Andreje Babiše do politiky?
  • Proč lidé vůbec do politiky vstupují?
  • Co dělají po svém odchodu z politiky?
  • Jací jsou politici mimo kamery?
  • Co by Jindřich Šídlo poradil začínajícím novinářům?

Čeká na vás více než 120 videorozhovorů:

Pravidelně každé úterý a čtvrtek na vás čeká nový rozhovor, který se můžete pustit buď jako video zde na webu, nebo jako podcast na iTunes. Mezi hosty jsou úspěšní podnikatelé, zkušení marketéři, zástupci médiích, ale i řada dalších zajímavých lidí (více o Mladém podnikateli čtěte zde). Poslechněte si třeba tyto:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu