Inzerce

Inzerce

Jaroslav Vidim: Jak děláme content marketing agentury eVisions?

Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad Novinky z onlajnu. Čím to je, že dokáže vyprodukovat tolik obsahu, a jaké si pro to nastavila interní procesy?

Hostem dnešního rozhovoru je ředitel eVisions Jaroslav Vidim. Sám přiznává, že nemá přesně spočítáno, kolik ho content marketing jeho agentury stojí, ale s jeho přínosy pro firmu je spokojen.

Povídali jsme si o tom, jak konkrétně tvorba nového obsahu probíhá, jak firma definovala svoji obsahovou strategii, jak upravila vlastní interní procesy a kolik lidí se na psaní článků a natáčení videí podílí.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč eVisions investuje tolik času, peněz a energie do tvorby obsahu?
  • Jak se jí to vrací a jak content marketing vyhodnocuje?
  • Jak vypadá obsahová strategie eVisions a jak se jí v praxí řídí?
  • Jak Jaroslav motivuje svoje zaměstnance ke tvorbě vlastního obsahu?
  • Co by si firmy měly uvědomit, než s content marketingem začnou?

Podívejte se i na další rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

michal-kotek-web

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Právě vyšlo

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Peta

Před 3 roky

To sa neda pocuvat. :)

Odpovědět »

Ducky

Před 6 měsíci

Ten člověk je eufemismem řečeno divný. Od takové agentury marketing? No tak to ani náhodou.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

Onpage a offpage faktory

Rozdíl mezi on-page a off-page faktory: Znáte ho?

Krizová komunikace

Jak mělo KFC řešit problém na Facebooku s dopravou zdarma?

michal-truban-web

Michal Truban (Websupport): Rozjezd firmy, podnikání na Slovensku, osobní rozvoj

Inzerce