Inzerce

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

S Petrem Skondrojanisem pro vás připravujeme pravidelný seriál o budování firemní kultury. Dnes vám ale přinášíme speciální rozhovor o nástupu mladých generací do firem a o tom, jak s nimi pracovat.

Ačkoliv se Petr věnuje naplno svému portálu COCUMA.cz, získává i spoustu zkušeností s mladými lidmi. Ví, jak s nimi firmy efektivně i naprosto neefektivně pracují, a dokáže jak firmám, tak mladým lidem samotným předat spoustu zajímavých doporučení.

Vedle toho Petr pořádá 25. října konferenci nazvanou Kariérní pouť, na které chce mladým lidem pomoct s nastartováním jejich kariéry.

Náš rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání. Ten nyní najdete nejen na iTunes a Google Podcasts, ale také třeba na Spotify.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak mladí lidé přemýšlí nad svým osobním i kariérním rozvojem a co by měli změnit?
  • Jak firmy pracují s mladými lidmi a jak jim rozumí?
  • Co dělat v případě, kdy nevím, čím chci jednou být?
  • Jak si vybírat vhodného zaměstnavatele?
  • V čem se vzdělávat a co se naučit?
  • Jak by firmy měly k mladým lidem přistupovat a jak se kvůli nim budou muset změnit?

Další rozhovory s Petrem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)