Inzerce

Petr Skondrojanis (Cocuma.cz): Jak ověřit, že vize vaší firmy dává smysl i ostatním?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Je tady další díl série rozhovorů s Petrem Skondrojanisem z Cocuma.cz, ve kterých si povídáme o nastavení firemní kultury. V dnešním díle rozebereme, jak ověřit, že naše vize o její podobě dává smysl nejen nám, ale i ostatním lidem.

Inzerce

Hodně podnikatelů si totiž vymyslí něco (a začne to prosazovat před zaměstnanci), čemu ale nikdo nevěří. Není to autentické, uvěřitelné a často ani pochopitelné. Hodnoty, kterými se podnikatel najednou ohání, neodpovídají hodnotám jeho zaměstnancům. A tak vzniká velmý zmatek, které vede k napětí uvnitř firmy a odchodu jejích největších talentů.

Lze tomu zabránit. Jak na to? To je tématem našeho dnešního rozhovoru, který najdete i ve formě podcastu o podnikání.

Všechny díly seriálu s Petrem Skondrojanisem:

Poslechněte si i naše další rozhovory o podnikání. Zjistíte třeba, jak připravit firmu na expanzi do zahraničí nebo kdy si najmout online asistentku. Pomůžeme vám také s hledáním investora nebo práce ve startupu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Pro předplatitele
lubo-smid-web

Marketing STRV, komunikace s klienty, sales v zahraničí | Lubo Smid

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)