Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Petr Skondrojanis (Cocuma.cz): Jak ověřit, že vize vaší firmy dává smysl i ostatním?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

SponzorovánoVideo

Je tady další díl série rozhovorů s Petrem Skondrojanisem z Cocuma.cz, ve kterých si povídáme o nastavení firemní kultury. V dnešním díle rozebereme, jak ověřit, že naše vize o její podobě dává smysl nejen nám, ale i ostatním lidem.

Hodně podnikatelů si totiž vymyslí něco (a začne to prosazovat před zaměstnanci), čemu ale nikdo nevěří. Není to autentické, uvěřitelné a často ani pochopitelné. Hodnoty, kterými se podnikatel najednou ohání, neodpovídají hodnotám jeho zaměstnancům. A tak vzniká velmý zmatek, které vede k napětí uvnitř firmy a odchodu jejích největších talentů.

Lze tomu zabránit. Jak na to? To je tématem našeho dnešního rozhovoru, který najdete i ve formě podcastu o podnikání.

Všechny díly seriálu s Petrem Skondrojanisem:

Poslechněte si i naše další rozhovory o podnikání. Zjistíte třeba, jak připravit firmu na expanzi do zahraničí nebo kdy si najmout online asistentku. Pomůžeme vám také s hledáním investora nebo práce ve startupu.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu