Inzerce

Petr Skondrojanis (Cocuma.cz): Jakou vnitřní kulturu nastavit ve vlastní firmě?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

S Petrem Skondrojanisem ze serveru Cocuma.cz pro vás připravujeme pravidelný seriál o budování firemní kultury. V dnešním díle si povíme o tom, jak správně zvolit kulturu pro vlastní firmu.

Inzerce

O vnitřních kulturách firem se toho v posledních letech píše a natáčí poměrně hodně. Jenomže jak určit, jakou kulturu by měla mít zrovna vaše firma, jaké by měla mít vlastnosti a co vše by měla svým zaměstnancům nabízet? A z čeho by uvěřitelná vize vaší firemní kultury měla vycházet?

To nejsou jednoduché otázky, ale na jejich odpovědi jsme se s Petrem pokusili přijít v dnešním videu, které si můžete poslechnout i v našem podcastu o podnikání.

Všechny díly seriálu s Petrem Skondrojanisem:

Poslechněte si i naše další rozhovory o podnikání. Zjistíte třeba, jak připravit firmu na expanzi do zahraničí nebo kdy si najmout online asistentku. Pomůžeme vám také s hledáním investora nebo práce ve startupu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Nejoblíbenější

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)