Inzerce

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Konferencí v Česku vzniká každý rok nespočet. WebExpo patří mezi ty největší a nejstarší. Letos proběhne už jeho 11. ročník a společně s jeho ředitelkou Šárkou Štrossovou jsme se podívali do jeho zákulisí.

Inzerce

Většinu konferencí pořádají různé firmy s cílem vydělat co nejvíce peněz nebo zpropagovat svoje služby. Jak Šárka ale sama přiznává, WebExpo jde jinou cestou a jeho cílem je především pokrýt své náklady a zafinancovat svůj další rozvoj. Společnost pořádájící WebExpo vlastní podnikatel a investor Michal Illich (zakladatel mj. vyhledávače Jyxo nebo platformy Blog.cz).

Šárka nemá WebExpo na starosti jen tak. Pracuje na něm již několik let a rozhodně o ní lze říci, že je vizionářkou. V rozhovoru jsme si tedy povídali i o tom, jak se konference budou do budoucna vyvíjet, jak do nich budou promlouvat technologie a co spojuje ty nejúspěšnější „spíkry“.

Další WebExpo proběhne od 21. do 23. září v Praze.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se stala Šárka ředitelkou WebExpa?
  • Co se naučila při návštěvách zahraničních konferencí?
  • Jak se celá konference pořádá a co její příprava obnáší?
  • Kolik peněz to stojí a co je největší položkou v rozpočtu?
  • Co spojuje ty nejúspěšnější přednášky a v čem se od nich můžete inspirovat i vy?
  • Jak se budou konference do budoucna vyvíjet a jak fungují jako byznys?
  • A proč na nich tak často nejde WiFi? :-)

Celý rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.

Podívejte se na naše další rozhovory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Pro předplatitele
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek