Inzerce

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Konferencí v Česku vzniká každý rok nespočet. WebExpo patří mezi ty největší a nejstarší. Letos proběhne už jeho 11. ročník a společně s jeho ředitelkou Šárkou Štrossovou jsme se podívali do jeho zákulisí.

Inzerce

Většinu konferencí pořádají různé firmy s cílem vydělat co nejvíce peněz nebo zpropagovat svoje služby. Jak Šárka ale sama přiznává, WebExpo jde jinou cestou a jeho cílem je především pokrýt své náklady a zafinancovat svůj další rozvoj. Společnost pořádájící WebExpo vlastní podnikatel a investor Michal Illich (zakladatel mj. vyhledávače Jyxo nebo platformy Blog.cz).

Šárka nemá WebExpo na starosti jen tak. Pracuje na něm již několik let a rozhodně o ní lze říci, že je vizionářkou. V rozhovoru jsme si tedy povídali i o tom, jak se konference budou do budoucna vyvíjet, jak do nich budou promlouvat technologie a co spojuje ty nejúspěšnější „spíkry“.

Další WebExpo proběhne od 21. do 23. září v Praze.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se stala Šárka ředitelkou WebExpa?
  • Co se naučila při návštěvách zahraničních konferencí?
  • Jak se celá konference pořádá a co její příprava obnáší?
  • Kolik peněz to stojí a co je největší položkou v rozpočtu?
  • Co spojuje ty nejúspěšnější přednášky a v čem se od nich můžete inspirovat i vy?
  • Jak se budou konference do budoucna vyvíjet a jak fungují jako byznys?
  • A proč na nich tak často nejde WiFi? :-)

Celý rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.

Podívejte se na naše další rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

Právě vyšlo

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně