Inzerce

Inzerce

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Konferencí v Česku vzniká každý rok nespočet. WebExpo patří mezi ty největší a nejstarší. Letos proběhne už jeho 11. ročník a společně s jeho ředitelkou Šárkou Štrossovou jsme se podívali do jeho zákulisí.

Inzerce

Většinu konferencí pořádají různé firmy s cílem vydělat co nejvíce peněz nebo zpropagovat svoje služby. Jak Šárka ale sama přiznává, WebExpo jde jinou cestou a jeho cílem je především pokrýt své náklady a zafinancovat svůj další rozvoj. Společnost pořádájící WebExpo vlastní podnikatel a investor Michal Illich (zakladatel mj. vyhledávače Jyxo nebo platformy Blog.cz).

Šárka nemá WebExpo na starosti jen tak. Pracuje na něm již několik let a rozhodně o ní lze říci, že je vizionářkou. V rozhovoru jsme si tedy povídali i o tom, jak se konference budou do budoucna vyvíjet, jak do nich budou promlouvat technologie a co spojuje ty nejúspěšnější „spíkry“.

Další WebExpo proběhne od 21. do 23. září v Praze.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se stala Šárka ředitelkou WebExpa?
  • Co se naučila při návštěvách zahraničních konferencí?
  • Jak se celá konference pořádá a co její příprava obnáší?
  • Kolik peněz to stojí a co je největší položkou v rozpočtu?
  • Co spojuje ty nejúspěšnější přednášky a v čem se od nich můžete inspirovat i vy?
  • Jak se budou konference do budoucna vyvíjet a jak fungují jako byznys?
  • A proč na nich tak často nejde WiFi? :-)

Celý rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.

Podívejte se na naše další rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

muzikova-web

VIDEO: Michaela Mužíková: Body získáte texty, které čtenáře překvapí

petr-hudec-web

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

nejlepsi-2015-web

12 nejlepších článků a videí MladýPodnikatel.cz za rok 2015

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Inzerce