Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Konference Performance 2020 přivítá světové odborníky na PPC reklamu

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Pražský hotel Clarion se v úterý 6. června stane místem první odborné konference v České republice zaměřené výhradně na PPC reklamu a výkonnostní marketing. Pod taktovkou konzultační společnosti ACOMWARE nabídne Performance 2020 české i zahraniční experty v oboru a více než 10 hodin praktických přenášek.

Konference Performance 2020 se uskuteční začátkem června v pražském hotelu Clarion. V České republice jde zatím o největší specializovanou akci zaměřenou výhradně na PPC reklamu a výkonnostní marketing. Konference nabízí zajímavý mix světových i českých odborníků a 10 hodin přednášek s obsahem, který zatím nikde nezazněl. „Připravujeme také několik workshopů a panelovou diskuzi, kde si promluvíme o expanzi v e-commerce,“ říká Ondřej Klega, marketingový ředitel společnosti ACOMWARE. „Příjemnou tečkou na závěr pak bude večerní afterparty, kde se hosté mohou osobně seznámit s inspirativními lidmi v oboru.“

Zahraniční experti představí trendy

Jednotlivé přednášky konference se budou věnovat tématům PPC reklamy, digitální komunikace, strategií, měření dat či atribuce. Hlavní hvězdou prvního ročníku Performance 2020 bude Purna Virji, která byla v roce 2016 oceněná titulem nejvlivnější PPC expert na světe. „Purna má více než desetiletou zkušenost s vyhledáváním a pravidelně se jako spíkr zúčastňuje světových konferencí. Performance 2020 bude jejím prvním vystoupením v České republice,“ vysvětluje Ondřej Smékal, vedoucí oddělení výkonnostního marketingu v ACOMWARE. „Ve svém vstupu načrtne budoucnost vyhledávání s umělou inteligencí a hlasovým ovládáním,“ dodává.

Svět sociálních sítí na konferenci zastoupí Warren Knight, zakladatel online akademie Think Digital First a jeden z nejvlivnějších britských řečníků v oblasti digitálního marketingu. Ve své přednášce se zaměří na 6 trendů, které pomáhají zvyšovat povědomí o značce online.

Inzerce

Kolorit zahraničních přednášek doplní také Justus M. Mallach působící v Google. „Justus představí způsob, jak efektivně překonat výzvy atribuce tak, aby PPC kampaně fungovaly krátkodobě i dlouhodobě,“ přibližuje Ondřej Klega. Čtveřici světových lídrů pak uzavře Gopesh Raichura se svou přednáškou o fenoménu Data Management Platform. „Gopesh má za sebou 14 let zkušeností s výkonnostním marketingem. Na Performance 2020 představí sílu dat při oslovení návštěvníků webu, které poznáte, a těch, o kterých zatím nic nevíte,“ doplňuje Klega. Pro přednášky zahraničních spíkrů v hlavním sále je zabezpečen simultánní překlad do češtiny.

Kritický pohled na budoucnost PPC

Z řad českých specialistů na PPC vystoupí na Performance 2020 Markéta Kabátová, zakladatelka marketingové agentury uLab. „Nenechte se zmást pošmourným názvem přednášky,“ upozorňuje Ondřej Smékal. Temná budoucnost PPC má za cíl hlavně pomoci. Markéta promluví o tom, jaké současné trendy v online reklamě mohou ohrozit kvalitu dnešních PPC kampaní, dosah i chuť inzerovat.“

Dalším spíkrem z řad českých specialistů je Petra Větrovská, freelancerka s více než osmiletými zkušenostmi v online. Petra tvoří a spravuje kampaně v Google AdWords a Sklik, vystupuje pravidelně na mnoha tuzemských akcích. Její příspěvek se bude věnovat vlastnostem, kterými by měl v ideálním případě oplývat moderní PPCčkař. „Přednáška také obsahuje malé zamyšlení nad tím, jak daleko za hranice prostého využívání rozhraní je potřeba jít pro dosahování optimálních výsledků,“ dodává Smékal.

Hosté konference Performance 2020 se rovněž mohou těšit na příspěvky českých expertů Daniela Zrůsta ze společnosti Avast, Petry Pacákové z ACOMWARE, Pavla Jaška z Google, Jana Slezáka ze společnosti Sklik a Radka Hrachovce z Loyalty Marketing Solutions. Akci moderuje Jan Mayer ze společnosti Dataweps.

Registrace již běží

Konference Performance 2020 je ideální platformou pro setkání, seznámení a vzájemnou inspiraci odborníků ve výkonnostním marketingu se zaměřením na PPC reklamu. Hotel Clarion navíc nabízí příjemné prostředí a kapacitu až 500 účastníků. Registrovat se můžete již dnes na webu www.performance2020.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing