Inzerce

Konference Performance 2020 přivítá světové odborníky na PPC reklamu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Pražský hotel Clarion se v úterý 6. června stane místem první odborné konference v České republice zaměřené výhradně na PPC reklamu a výkonnostní marketing. Pod taktovkou konzultační společnosti ACOMWARE nabídne Performance 2020 české i zahraniční experty v oboru a více než 10 hodin praktických přenášek.

Inzerce

Konference Performance 2020 se uskuteční začátkem června v pražském hotelu Clarion. V České republice jde zatím o největší specializovanou akci zaměřenou výhradně na PPC reklamu a výkonnostní marketing. Konference nabízí zajímavý mix světových i českých odborníků a 10 hodin přednášek s obsahem, který zatím nikde nezazněl. „Připravujeme také několik workshopů a panelovou diskuzi, kde si promluvíme o expanzi v e-commerce,“ říká Ondřej Klega, marketingový ředitel společnosti ACOMWARE. „Příjemnou tečkou na závěr pak bude večerní afterparty, kde se hosté mohou osobně seznámit s inspirativními lidmi v oboru.“

Zahraniční experti představí trendy

Jednotlivé přednášky konference se budou věnovat tématům PPC reklamy, digitální komunikace, strategií, měření dat či atribuce. Hlavní hvězdou prvního ročníku Performance 2020 bude Purna Virji, která byla v roce 2016 oceněná titulem nejvlivnější PPC expert na světe. „Purna má více než desetiletou zkušenost s vyhledáváním a pravidelně se jako spíkr zúčastňuje světových konferencí. Performance 2020 bude jejím prvním vystoupením v České republice,“ vysvětluje Ondřej Smékal, vedoucí oddělení výkonnostního marketingu v ACOMWARE. „Ve svém vstupu načrtne budoucnost vyhledávání s umělou inteligencí a hlasovým ovládáním,“ dodává.

Svět sociálních sítí na konferenci zastoupí Warren Knight, zakladatel online akademie Think Digital First a jeden z nejvlivnějších britských řečníků v oblasti digitálního marketingu. Ve své přednášce se zaměří na 6 trendů, které pomáhají zvyšovat povědomí o značce online.

Kolorit zahraničních přednášek doplní také Justus M. Mallach působící v Google. „Justus představí způsob, jak efektivně překonat výzvy atribuce tak, aby PPC kampaně fungovaly krátkodobě i dlouhodobě,“ přibližuje Ondřej Klega. Čtveřici světových lídrů pak uzavře Gopesh Raichura se svou přednáškou o fenoménu Data Management Platform. „Gopesh má za sebou 14 let zkušeností s výkonnostním marketingem. Na Performance 2020 představí sílu dat při oslovení návštěvníků webu, které poznáte, a těch, o kterých zatím nic nevíte,“ doplňuje Klega. Pro přednášky zahraničních spíkrů v hlavním sále je zabezpečen simultánní překlad do češtiny.

Kritický pohled na budoucnost PPC

Z řad českých specialistů na PPC vystoupí na Performance 2020 Markéta Kabátová, zakladatelka marketingové agentury uLab. „Nenechte se zmást pošmourným názvem přednášky,“ upozorňuje Ondřej Smékal. Temná budoucnost PPC má za cíl hlavně pomoci. Markéta promluví o tom, jaké současné trendy v online reklamě mohou ohrozit kvalitu dnešních PPC kampaní, dosah i chuť inzerovat.“

Dalším spíkrem z řad českých specialistů je Petra Větrovská, freelancerka s více než osmiletými zkušenostmi v online. Petra tvoří a spravuje kampaně v Google AdWords a Sklik, vystupuje pravidelně na mnoha tuzemských akcích. Její příspěvek se bude věnovat vlastnostem, kterými by měl v ideálním případě oplývat moderní PPCčkař. „Přednáška také obsahuje malé zamyšlení nad tím, jak daleko za hranice prostého využívání rozhraní je potřeba jít pro dosahování optimálních výsledků,“ dodává Smékal.

Hosté konference Performance 2020 se rovněž mohou těšit na příspěvky českých expertů Daniela Zrůsta ze společnosti Avast, Petry Pacákové z ACOMWARE, Pavla Jaška z Google, Jana Slezáka ze společnosti Sklik a Radka Hrachovce z Loyalty Marketing Solutions. Akci moderuje Jan Mayer ze společnosti Dataweps.

Registrace již běží

Konference Performance 2020 je ideální platformou pro setkání, seznámení a vzájemnou inspiraci odborníků ve výkonnostním marketingu se zaměřením na PPC reklamu. Hotel Clarion navíc nabízí příjemné prostředí a kapacitu až 500 účastníků. Registrovat se můžete již dnes na webu www.performance2020.cz.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek