Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Lumír Kunz: Vstup do Aukra, gamifikace portálu, noví investoři

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Lumír Kunz je spoluzakladatelem a partnerem fondu Leverage Technology. V poslední době působí také jako CEO aukčního portálu Aukro, do kterého jeho fond vlastnicky vstoupil. Před několika dny portál oznámil také vstup dalšího investora – Pale Fire Capital.

Společně s Lumírem jsem si povídal o tom, co to vlastně Aukro je a co znamená pro mladou generaci. Rozebrali jsme největší chyby Aukra, které si s sebou nese z minulosti, a naopak i jeho největší přednosti.

Lumír vyprávěl o tom, jak se snaží proces aukcí na Aukru gamifikovat a kde vidí jeho budoucnost. Zavzpomínal také na jeho první dny v roli CEO firmy a rozhodnutí, která musel udělat. Vynechat jsme samozřejmě nemohli ani vstup nového investora v podobě Pale Fire Capital. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Aukro dnes funguje a v jakém stavu ho Lumír přebíral?
  • Proč se do něj rozhodl vstoupit a kdy se s Aukrem seznámil poprvé?
  • Jaké kroky musel po svém vstupu do firmy udělat a jak na to šel?
  • Jak pracoval se svými zaměstnanci a prioritizoval jednotlivé problémy a nápady?
  • Jak se Aukro gamifikuje a jak bojuje o věrnost svých uživatelů?
  • Co pro Lumíra znamená vstup nového investora a popularita, kterou díky Aukru získal?

Další rozhovory s řediteli firem:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

petr

Před 5 roky

na aukru jsem asi dvanact let. mam asi 700 pozitivu. gamifikace me opravdu nezajima. jako prodejce jsem z aukra odesel kvuli vysokym provizim. abych z deseti tisic zaplatil aukru 700 je uz na me hodne. na aukro samozrejme chodim kvuli levnejsim cenam, opravdu ne kvuli zabave. prihazovani beru jako zlo, naopak lidi z okoli prave odrazuje. clovek je vazany na nejaky cas a to omezuje. rozhovor je bohuzel o nicem z duvodu, ze ten moderator je uplne mimo a jeho otazky jsou casto zbytecne…CEO bych vysvetlil, ze mi opravdu nejde o zabavu. pokud je vec za rozumnou cenu kupted, tak jsem urcite radeji. nazor ohledne zabavy muze mit mozna clovek v jeho ekonomicke pozici. jinak ma pan Kunz muj obdiv, ceho uz dosahl. Druha vec je, ze z pohledu dlouhodobeho kupujiciho je hodne znatelne, ze objem zbozi klesa, neni tam toho jako pred lety (sleduji elektro). Casto me to az desi…

Odpovědět »

Ján Jankovič

Před 4 roky

V aukre som prihlásený od roku 2014, a zo začiatku som bol spokojný pretože som tam našiel a aj zakúpil spústu dielov. Spoznal som veľa skvelých ľudí ale aj čudákov. Ale ako išiel čas, tak sa služby v aukre zmenili, bohužiaľ k horšiemu. Snažil som sa vždy dodržať pravidlá aukra, ale vidím že lepšie sa majú tý čo ich porušujú. Posledne som mal takú skúsenosť s pánom ktorému som zaplatil, všetky štyri aukcie, a zaplatil aj poštovné ktoré požadoval. Vyše 5 mesiacov ma pán ťahal za nos, a vyhováral sa na to že je na Morave, aj keď pred tým písal že je z Kopčian, na Slovensku a nakoniec mi bez vysvetlenia poslal peniaze späť a obchod nedokončil. Keď som sa obrátil na aukro, tak som dostal odpoveď že oni za nič neručia, a odkázali ma na občianskoprávne konanie, čo je vzhľadom na sumu a náklady s tým spojené nezmysel. Podnikám už 25 rokov, a keby som sa takto správal k svojim zákazníkom, tak som dávno na mizine! Škoda že som nenašiel kontakt priamo na niekoho z vedenia spoločnosti a musím písať sem, lebo je toho veľa čo by som mohol napísať. Mám o všetkom uloženú komunikáciu v emailoch, ako mi pracovník aukra namiesto pomoci odporučil zrušiť svoj účet, tak ako aj to že už vyše roka reklamujem sledované obrázky ktoré sú neviditeľné, v porovnaní z napr. zakúpenými. A čo je najčudnejšie je to jen u mňa, lebo minule sa prihlásil z môjho počítača kamarát, a jemu stránka aukra funguje normálne. Preto ani ja už nebudem používať stránku, ktorá nič negarantuje a kde si každý robí čo chce, a keď sa dovolávate pravdy, tak Vás odbijú, alebo zablokujú…. S pozdravom vedeniu aukra Client:38372825…

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák