Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Lumír Kunz: Vstup do Aukra, gamifikace portálu, noví investoři

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Lumír Kunz je spoluzakladatelem a partnerem fondu Leverage Technology. V poslední době působí také jako CEO aukčního portálu Aukro, do kterého jeho fond vlastnicky vstoupil. Před několika dny portál oznámil také vstup dalšího investora – Pale Fire Capital.

Společně s Lumírem jsem si povídal o tom, co to vlastně Aukro je a co znamená pro mladou generaci. Rozebrali jsme největší chyby Aukra, které si s sebou nese z minulosti, a naopak i jeho největší přednosti.

Lumír vyprávěl o tom, jak se snaží proces aukcí na Aukru gamifikovat a kde vidí jeho budoucnost. Zavzpomínal také na jeho první dny v roli CEO firmy a rozhodnutí, která musel udělat. Vynechat jsme samozřejmě nemohli ani vstup nového investora v podobě Pale Fire Capital. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Aukro dnes funguje a v jakém stavu ho Lumír přebíral?
  • Proč se do něj rozhodl vstoupit a kdy se s Aukrem seznámil poprvé?
  • Jaké kroky musel po svém vstupu do firmy udělat a jak na to šel?
  • Jak pracoval se svými zaměstnanci a prioritizoval jednotlivé problémy a nápady?
  • Jak se Aukro gamifikuje a jak bojuje o věrnost svých uživatelů?
  • Co pro Lumíra znamená vstup nového investora a popularita, kterou díky Aukru získal?

Další rozhovory s řediteli firem:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

petr

Před 5 roky

na aukru jsem asi dvanact let. mam asi 700 pozitivu. gamifikace me opravdu nezajima. jako prodejce jsem z aukra odesel kvuli vysokym provizim. abych z deseti tisic zaplatil aukru 700 je uz na me hodne. na aukro samozrejme chodim kvuli levnejsim cenam, opravdu ne kvuli zabave. prihazovani beru jako zlo, naopak lidi z okoli prave odrazuje. clovek je vazany na nejaky cas a to omezuje. rozhovor je bohuzel o nicem z duvodu, ze ten moderator je uplne mimo a jeho otazky jsou casto zbytecne…CEO bych vysvetlil, ze mi opravdu nejde o zabavu. pokud je vec za rozumnou cenu kupted, tak jsem urcite radeji. nazor ohledne zabavy muze mit mozna clovek v jeho ekonomicke pozici. jinak ma pan Kunz muj obdiv, ceho uz dosahl. Druha vec je, ze z pohledu dlouhodobeho kupujiciho je hodne znatelne, ze objem zbozi klesa, neni tam toho jako pred lety (sleduji elektro). Casto me to az desi…

Odpovědět »

Ján Jankovič

Před 4 roky

V aukre som prihlásený od roku 2014, a zo začiatku som bol spokojný pretože som tam našiel a aj zakúpil spústu dielov. Spoznal som veľa skvelých ľudí ale aj čudákov. Ale ako išiel čas, tak sa služby v aukre zmenili, bohužiaľ k horšiemu. Snažil som sa vždy dodržať pravidlá aukra, ale vidím že lepšie sa majú tý čo ich porušujú. Posledne som mal takú skúsenosť s pánom ktorému som zaplatil, všetky štyri aukcie, a zaplatil aj poštovné ktoré požadoval. Vyše 5 mesiacov ma pán ťahal za nos, a vyhováral sa na to že je na Morave, aj keď pred tým písal že je z Kopčian, na Slovensku a nakoniec mi bez vysvetlenia poslal peniaze späť a obchod nedokončil. Keď som sa obrátil na aukro, tak som dostal odpoveď že oni za nič neručia, a odkázali ma na občianskoprávne konanie, čo je vzhľadom na sumu a náklady s tým spojené nezmysel. Podnikám už 25 rokov, a keby som sa takto správal k svojim zákazníkom, tak som dávno na mizine! Škoda že som nenašiel kontakt priamo na niekoho z vedenia spoločnosti a musím písať sem, lebo je toho veľa čo by som mohol napísať. Mám o všetkom uloženú komunikáciu v emailoch, ako mi pracovník aukra namiesto pomoci odporučil zrušiť svoj účet, tak ako aj to že už vyše roka reklamujem sledované obrázky ktoré sú neviditeľné, v porovnaní z napr. zakúpenými. A čo je najčudnejšie je to jen u mňa, lebo minule sa prihlásil z môjho počítača kamarát, a jemu stránka aukra funguje normálne. Preto ani ja už nebudem používať stránku, ktorá nič negarantuje a kde si každý robí čo chce, a keď sa dovolávate pravdy, tak Vás odbijú, alebo zablokujú…. S pozdravom vedeniu aukra Client:38372825…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták