Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Tomáš Šebek: Budování uLékaře.cz, spolupráce s investory, zdraví podnikatelů

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Inzerce

Tomáš Šebek je všeobecný chirurg z pražské Nemocnice na Františku, člen Lékařů bez hranic, podnikatel a spisovatel. Znát jej můžete i díky jeho častým vyprávěním o misích v zahraničí a mnohdy doslova neuvěřitelným příběhům, které při nich zažil.

My jsme si ale nepovídali o zahraničních misích, ale o jeho projektu uLékaře.cz, pro který získal doslova snový tým investorů. Probrali jsme byznys model celého webu, jeho historii i největší výzvy, se kterými se potýká.

Nemohl jsem ale nevyužít příležitosti a Tomáše se jako doktora nezeptat i na to, co mohou moji posluchači udělat pro své zdraví a jak by nad ním měli přemýšlet. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Tomáš podniká a jak se daří jeho projektu uLékaře.cz?
  • Jaké největší výzvy v něm řeší a jak projekt vydělává?
  • Co mu přinesla spolupráce s investory a jak vlastně začínal?
  • Co mohou podnikatelé a další lidé dělat pro své zdraví?
  • Co jim doporučuje z hlediska zdravého životního stylu?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

vit-endler-web

První 3 roky budování startupu. O čem jsou? | Vít Endler (Fingood)

kristian-gambiraza-web

Jak dělat B2B sales v praxi? | Kristian Gambiraža (Spacetools)

Premium
sona-stloukalova-web

Bolt: Takhle funguje estonská přepravní platforma v Česku | Soňa Stloukalová

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce