Inzerce

Tomáš Šebek: Budování uLékaře.cz, spolupráce s investory, zdraví podnikatelů

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Tomáš Šebek je všeobecný chirurg z pražské Nemocnice na Františku, člen Lékařů bez hranic, podnikatel a spisovatel. Znát jej můžete i díky jeho častým vyprávěním o misích v zahraničí a mnohdy doslova neuvěřitelným příběhům, které při nich zažil.

My jsme si ale nepovídali o zahraničních misích, ale o jeho projektu uLékaře.cz, pro který získal doslova snový tým investorů. Probrali jsme byznys model celého webu, jeho historii i největší výzvy, se kterými se potýká.

Nemohl jsem ale nevyužít příležitosti a Tomáše se jako doktora nezeptat i na to, co mohou moji posluchači udělat pro své zdraví a jak by nad ním měli přemýšlet. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Tomáš podniká a jak se daří jeho projektu uLékaře.cz?
  • Jaké největší výzvy v něm řeší a jak projekt vydělává?
  • Co mu přinesla spolupráce s investory a jak vlastně začínal?
  • Co mohou podnikatelé a další lidé dělat pro své zdraví?
  • Co jim doporučuje z hlediska zdravého životního stylu?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
jakub-jurovych-web

Investoři mimo Evropu. Jak je získalo Deepnote? | Jakub Jurových

Premium
petr-kovacik-web

Petr Kováčik: Proč Blabu neuspělo a nakonec se zavřelo?

Premium
tomas-sebek-web

Tomáš Šebek: uLékaře.cz málem zkrachovalo. Příběh o investorech a změně strategie firmy

Právě vyšlo

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Nejoblíbenější

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?