Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Ivan Špirakus (INSIA): Budování startupu PojištěnáFaktura.cz, spojování projektů, pojišťování faktur

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Společnost INSIA se zaměřuje zejména na pojištění jednotlivců a firem. Vedle toho ale provozuje i vlastní projekt PojištěnáFaktura.cz, který nyní spojila s jinými nástroji, a to SuperFaktura.cz a Cashbot.

Inzerce

O tom, jak budování všech projektů probíhá, jak INSIA expanduje na internet a zaměřuje se stále více na jednotlivce, a jak funguje celý její byznys, jsem si povídal s generálním ředitelem Insie Ivanem Špirakusem. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje byznys INSIA a proč se začala zaměřovat na jednotlivce?
  • Jak funguje pojišťování faktur a proč o něj (ne)mají podnikatelé zájem?
  • Proč se PojištěnáFaktura.cz spojila s dalšími projekty a co to firmě přineslo?
  • Co je potřeba pro to, abyste mohli vstoupit do tohoto byznysu?
  • Jak se jednotlivé projekty rozvíjí a jak firma k jejich budování přistupuje?

Další rozhovory o podnikání na internetu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Premium
tomas-zapletal-web

Nízké marže a zaměstnanecké akcie. Jak to zvládá startup Worldee? | Tomáš Zapletal

Premium
lukas-janousek-web

100 milionů za 3 roky. Jak roste Campiri? | Lukáš Janoušek

Premium
tadeas-marek-web

Jak za rok získat uživatele po celém světě? | Tadeáš Marek (Boost.space)

Premium
jakub-balada-web

Jak se rozjelo Apify? Investoři, krize founderů, velký zákazník | Jakub Balada

marian-kamenistak-web

Pomáhá firmám nabírat vývojáře. Co dělá jinak než ostatní? | Marián Kameništák

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Inzerce