Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

Designéři by měli být problem-solvers. Měli by být schopni najít řešení problému za jakoukoliv cenu.

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

InspiraceVideo

Luboš Volkov je designér specializující se na návrh uživatelkých prostředí mobilních aplikací. Pracuje především pro americké klienty, jako je Netgear, United Health Care, Chrysler a Toptal. Byl prvním zaměstnancem-designérem firmy a dnes v ní vede 10členný tým, který má na starosti design vše firemních produktů.

Jeho tým se skládá z designérů různých národností a různých zkušeností. Luboš proto v rozhovoru dokáže skvěle porovnat, jak se liší přístup českého designéra třeba od ruského a jak velký vliv na výsledek jejich práce má země, ve které se narodili.

Nebavili jsme se ale jen o mezinárodním srovnání. Zajímal mne i Lubošův názor na české designéry a hledali jsme rozdíl mezi designéry v korporacích a ve startupech. Zmínit jsme nemohli ani nejčastější chyby českých designérů a základní dovednosti, které by rozhodně měli ovládal.

„Designéři by měli být problem-solvers. Měli by být schopni najít řešení problému za jakoukoliv cenu,“ říká Luboš a dodává, že kdyby klient chtěl, aby se designér striktně řídil jeho zadáním, tak by si to měl nadesignovat sám. Designér naopak musí do své práce pro klienta vnést svoje zkušenosti a vlastní rukopis, který je pro něj jedinečný: „Ty designuješ pro uživatele. Nedesignuješ pro klienta.“

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Luboš získal práci u globální společnosti, kde získal moře nových zkušeností?
  • Co všechno by měl designér ovládal?
  • Co odlišuje kvalitní designéry od těch méně kvalitních?
  • Jak by měl vypadat výstup designérovy práce?
  • Jak kvalitu designéra poměřovat?
  • Co to je minimalismus a nedělá práci designéra jednodušší?
  • Jak s designérem efektivně spolupracovat?
  • Kde Luboš sbírá inspiraci a kde ji můžete načerpat i vy?
  • Jak se liší práce designérů napříč celým světěm?
  • Jaká je situace na českém designérském trhu?
  • Co by Luboš doporučil ostatním designérům?
lubos-volkov

Fotka z natáčení.

Kde můžete Luboše sledovat?

Další videa, která se vám budou líbit:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Martin Tellinger

    -

    Konečně rozhovor s designérem na úrovní. Díky za to

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu