Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Luboš Volkov je designér specializující se na návrh uživatelkých prostředí mobilních aplikací. Pracuje především pro americké klienty, jako je Netgear, United Health Care, Chrysler a Toptal. Byl prvním zaměstnancem-designérem firmy a dnes v ní vede 10členný tým, který má na starosti design vše firemních produktů.

Jeho tým se skládá z designérů různých národností a různých zkušeností. Luboš proto v rozhovoru dokáže skvěle porovnat, jak se liší přístup českého designéra třeba od ruského a jak velký vliv na výsledek jejich práce má země, ve které se narodili.

Nebavili jsme se ale jen o mezinárodním srovnání. Zajímal mne i Lubošův názor na české designéry a hledali jsme rozdíl mezi designéry v korporacích a ve startupech. Zmínit jsme nemohli ani nejčastější chyby českých designérů a základní dovednosti, které by rozhodně měli ovládal.

„Designéři by měli být problem-solvers. Měli by být schopni najít řešení problému za jakoukoliv cenu,“ říká Luboš a dodává, že kdyby klient chtěl, aby se designér striktně řídil jeho zadáním, tak by si to měl nadesignovat sám. Designér naopak musí do své práce pro klienta vnést svoje zkušenosti a vlastní rukopis, který je pro něj jedinečný: „Ty designuješ pro uživatele. Nedesignuješ pro klienta.“

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Luboš získal práci u globální společnosti, kde získal moře nových zkušeností?
  • Co všechno by měl designér ovládal?
  • Co odlišuje kvalitní designéry od těch méně kvalitních?
  • Jak by měl vypadat výstup designérovy práce?
  • Jak kvalitu designéra poměřovat?
  • Co to je minimalismus a nedělá práci designéra jednodušší?
  • Jak s designérem efektivně spolupracovat?
  • Kde Luboš sbírá inspiraci a kde ji můžete načerpat i vy?
  • Jak se liší práce designérů napříč celým světěm?
  • Jaká je situace na českém designérském trhu?
  • Co by Luboš doporučil ostatním designérům?
lubos-volkov
Fotka z natáčení.

Kde můžete Luboše sledovat?

Další videa, která se vám budou líbit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

filip-drimalka-web

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Martin Tellinger

Před 5 roky

Konečně rozhovor s designérem na úrovní. Díky za to

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

Inzerce