Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Luboš Volkov je designér specializující se na návrh uživatelkých prostředí mobilních aplikací. Pracuje především pro americké klienty, jako je Netgear, United Health Care, Chrysler a Toptal. Byl prvním zaměstnancem-designérem firmy a dnes v ní vede 10členný tým, který má na starosti design vše firemních produktů.

Inzerce

Jeho tým se skládá z designérů různých národností a různých zkušeností. Luboš proto v rozhovoru dokáže skvěle porovnat, jak se liší přístup českého designéra třeba od ruského a jak velký vliv na výsledek jejich práce má země, ve které se narodili.

Nebavili jsme se ale jen o mezinárodním srovnání. Zajímal mne i Lubošův názor na české designéry a hledali jsme rozdíl mezi designéry v korporacích a ve startupech. Zmínit jsme nemohli ani nejčastější chyby českých designérů a základní dovednosti, které by rozhodně měli ovládal.

„Designéři by měli být problem-solvers. Měli by být schopni najít řešení problému za jakoukoliv cenu,“ říká Luboš a dodává, že kdyby klient chtěl, aby se designér striktně řídil jeho zadáním, tak by si to měl nadesignovat sám. Designér naopak musí do své práce pro klienta vnést svoje zkušenosti a vlastní rukopis, který je pro něj jedinečný: „Ty designuješ pro uživatele. Nedesignuješ pro klienta.“

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Luboš získal práci u globální společnosti, kde získal moře nových zkušeností?
  • Co všechno by měl designér ovládal?
  • Co odlišuje kvalitní designéry od těch méně kvalitních?
  • Jak by měl vypadat výstup designérovy práce?
  • Jak kvalitu designéra poměřovat?
  • Co to je minimalismus a nedělá práci designéra jednodušší?
  • Jak s designérem efektivně spolupracovat?
  • Kde Luboš sbírá inspiraci a kde ji můžete načerpat i vy?
  • Jak se liší práce designérů napříč celým světěm?
  • Jaká je situace na českém designérském trhu?
  • Co by Luboš doporučil ostatním designérům?
lubos-volkov
Fotka z natáčení.

Kde můžete Luboše sledovat?

Další videa, která se vám budou líbit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Komentáře

Martin Tellinger

Před 6 roky

Konečně rozhovor s designérem na úrovní. Díky za to

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Inzerce