Inzerce

Inzerce

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

CEO H1.cz Filipovi Kahounovi jsem vylíčil, jak jsem poznal agenturu H1.cz. Jako lovebrand. Postupem času jsem ale začal slýchat jen o odchodech některých zaměstnanců, o tom, jak se firma prodávala, a o různých dalších nepříliš pozitivních zprávách.

Doslech jsem se také spoustu zvěstí o tom, co se v „Hájedničce“ děje. Přišlo mi to jako skvělé téma, které by mohlo inspirovat ty, co chtějí také vybudovat svoji agenturu nebo co se s ní už dostávají do stavu, ve kterém je nutná její transformace. Jak takový moment poznat a jak se H1.cz popasovala s některými problémy, popsal Filip Kahoun v tomto rozhovoru.

Co se dozvíte?

  • Proč vzal Filip funkci CEO firmy?
  • V jakém stavu H1.cz byla při jeho příchodu?
  • Jaké největší problémy v ní musel řešit?
  • Proč si vysloužil pověst kata?
  • Jak ve firmě udržet klíčové zaměstnance?
  • Jak se mění marketingová strategie H1.cz a v čem měla trhliny?
  • Jak firmu ovlivnily její akvizice novými majiteli?
  • Jak proběhla firemní restrukturalizace?
  • Je H1.cz stále lovebrand?

Bude se vám líbit:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

jakub-pacanda-web

Jakub Pacanda: Ego marketing budí závist. Všechno je to fake

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

petr-mara-2017-web

Rok 2017 Petra Máry: Youtube kanál, byznys v Čechách i v zahraničí a potlačení ega

tomas-fikar-web

Tomáš Fikar (eRockets): Kdy se vyplatí investovat do e-shopů?

mario-rozensky-web

VIDEO: Mário Roženský: Jak uspět v podnikání na internetu?

tomas-gavlas-web

Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

Inzerce