Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Expanze do Německa: Jaké právní nástrahy na vás čekají?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyMarketingSponzorovánoVideo

Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás natáčíme videa o expanzi do zahraničí. V minulých dílech jsme probírali, kdy nad expanzí začít přemýšlet a kdy se vyplatí expandovat do Německa. V dnešním díle zase rozebíráme, jaké právní nástrahy na vás v Německu čekají a jak se s nimi popasovat.

Milan Fiala má v eVisions.cz na starosti německy mluvící trh a klienty, kteří na něj expandují. Má proto praktické zkušenosti s tamním byznysem a dokáže odpovědět na spoustu otázek všech, co o expanzi do Německa uvažují.

Přesto ale Milan není právník, a proto v našem rozhovoru nahlíží na otázky především z marketingového hlediska. Vlastní expanzi a veškeré právní záležitosti konzultujte s vlastním právníkem.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké je německé právo a na co se musí české firmy připravit?
  • Co je při expanzi znevýhodňuje před německými firmami a jak to změnit?
  • Co na německé verzi webu nesmí chybět z právního hlediska?
  • Co to je Datenschutz a proč jsou na něj Němci tak citliví?
  • Kdy založit německou společnost GmbH a kdy stačí jen ta česká?
  • Jak se v Německu řeší GDRP a další právní záležitosti?

Poslechněte si, jak expandují české firmy do zahraničí:

Na našem webu se často věnujeme tématu expanze e-shopu do zahraničí. Tady jsou některé z našich rozhovorů:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Podnikatel z Brna

    -

    Skvělý rozhovor! Jenom bych osobně ze strany diváka / posluchače více ocenil otázky týkající se fungování, zakládání a struktury digitální agentury jako takové spíš než jak funguje expanze na německý trh.

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu