Inzerce

Expanze do Německa: Jaké právní nástrahy na vás čekají?

Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás natáčíme videa o expanzi do zahraničí. V minulých dílech jsme probírali, kdy nad expanzí začít přemýšlet a kdy se vyplatí expandovat do Německa. V dnešním díle zase rozebíráme, jaké právní nástrahy na vás v Německu čekají a jak se s nimi popasovat.

Milan Fiala má v eVisions.cz na starosti německy mluvící trh a klienty, kteří na něj expandují. Má proto praktické zkušenosti s tamním byznysem a dokáže odpovědět na spoustu otázek všech, co o expanzi do Německa uvažují.

Přesto ale Milan není právník, a proto v našem rozhovoru nahlíží na otázky především z marketingového hlediska. Vlastní expanzi a veškeré právní záležitosti konzultujte s vlastním právníkem.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké je německé právo a na co se musí české firmy připravit?
  • Co je při expanzi znevýhodňuje před německými firmami a jak to změnit?
  • Co na německé verzi webu nesmí chybět z právního hlediska?
  • Co to je Datenschutz a proč jsou na něj Němci tak citliví?
  • Kdy založit německou společnost GmbH a kdy stačí jen ta česká?
  • Jak se v Německu řeší GDRP a další právní záležitosti?

Poslechněte si, jak expandují české firmy do zahraničí:

Na našem webu se často věnujeme tématu expanze e-shopu do zahraničí. Tady jsou některé z našich rozhovorů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

ondrej-hajek-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Jak správně přistupovat k vašemu affiliate manažerovi?

Právě vyšlo

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Podnikatel z Brna

Před 2 roky

Skvělý rozhovor! Jenom bych osobně ze strany diváka / posluchače více ocenil otázky týkající se fungování, zakládání a struktury digitální agentury jako takové spíš než jak funguje expanze na německý trh.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele