Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Expanze do Německa: Jaké právní nástrahy na vás čekají?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 142 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás natáčíme videa o expanzi do zahraničí. V minulých dílech jsme probírali, kdy nad expanzí začít přemýšlet a kdy se vyplatí expandovat do Německa. V dnešním díle zase rozebíráme, jaké právní nástrahy na vás v Německu čekají a jak se s nimi popasovat.

Milan Fiala má v eVisions.cz na starosti německy mluvící trh a klienty, kteří na něj expandují. Má proto praktické zkušenosti s tamním byznysem a dokáže odpovědět na spoustu otázek všech, co o expanzi do Německa uvažují.

Přesto ale Milan není právník, a proto v našem rozhovoru nahlíží na otázky především z marketingového hlediska. Vlastní expanzi a veškeré právní záležitosti konzultujte s vlastním právníkem.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké je německé právo a na co se musí české firmy připravit?
  • Co je při expanzi znevýhodňuje před německými firmami a jak to změnit?
  • Co na německé verzi webu nesmí chybět z právního hlediska?
  • Co to je Datenschutz a proč jsou na něj Němci tak citliví?
  • Kdy založit německou společnost GmbH a kdy stačí jen ta česká?
  • Jak se v Německu řeší GDRP a další právní záležitosti?

Poslechněte si, jak expandují české firmy do zahraničí:

Na našem webu se často věnujeme tématu expanze e-shopu do zahraničí. Tady jsou některé z našich rozhovorů:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Podnikatel z Brna

Před 4 roky

Skvělý rozhovor! Jenom bych osobně ze strany diváka / posluchače více ocenil otázky týkající se fungování, zakládání a struktury digitální agentury jako takové spíš než jak funguje expanze na německý trh.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Inzerce