České firmy si myslí na zahraničí. Řada z nich už začala vstupovat do dalších států a oslovovat tak první zahraniční zákazníky. Některé firmy expanzi stále odkládají, jiné na ni myslí příliš brzy. Kdy je ten správný čas? To je hlavním tématem mého rozhovoru s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz.
Milan v eVisions.cz pracuje na Country Manager pro německy mluvící trh. Jeho zkušenosti s expanzí do zahraničí jsou tak velmi praktické a aktuální. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, proč dnes tolik firem chce do zahraničí expandovat a jak by nad svým vstupem na nový trh měly přemýšlet.
Společně s Milanem jsme pro vás připravili sérii videí, ve kterých expanzi e-shopu do zahraničí rozebereme velmi podrobně a na praktických příkladech ukážeme, jak efektivně vyřešit všechny její aspekty. Mezi tím se můžete podívat třeba na to, jak do zahraničí expanduje největší český e-shop Alza.cz. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.
Co se ve videu dozvíte?
- V e-commerce se v poslední době hodně mluví o zahraniční expanzi. Čím to je?
- Proč bych jako provozovatel e-shopu vůbec měl expandovat?
- Kdy je pro mě vhodná doba expandovat do zahraničí?
- Jak vybrat zemi, do které expandovat?
- V jakých zemích je z Milanova pohledu obecně největší potenciál?
- Co expanze v praxi znamená? Určitě to není jen přeložení webu…
- Na co e-shopy často zapomínají?
- Jaké otázky si musí předem položit?
Další rozhovory o expanzi do zahraničí:
Doporučujeme
Premium rozhovory
exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Zjistit více