Inzerce

Inzerce

Milan Fiala (eVisions.cz): Kdy začít přemýšlet nad expanzí do zahraničí?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

České firmy si myslí na zahraničí. Řada z nich už začala vstupovat do dalších států a oslovovat tak první zahraniční zákazníky. Některé firmy expanzi stále odkládají, jiné na ni myslí příliš brzy. Kdy je ten správný čas? To je hlavním tématem mého rozhovoru s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz.

Milan v eVisions.cz pracuje na Country Manager pro německy mluvící trh. Jeho zkušenosti s expanzí do zahraničí jsou tak velmi praktické a aktuální. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, proč dnes tolik firem chce do zahraničí expandovat a jak by nad svým vstupem na nový trh měly přemýšlet.

Společně s Milanem jsme pro vás připravili sérii videí, ve kterých expanzi e-shopu do zahraničí rozebereme velmi podrobně a na praktických příkladech ukážeme, jak efektivně vyřešit všechny její aspekty. Mezi tím se můžete podívat třeba na to, jak do zahraničí expanduje největší český e-shop Alza.cz. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • V e-commerce se v poslední době hodně mluví o zahraniční expanzi. Čím to je?
  • Proč bych jako provozovatel e-shopu vůbec měl expandovat?
  • Kdy je pro mě vhodná doba expandovat do zahraničí?
  • Jak vybrat zemi, do které expandovat?
  • V jakých zemích je z Milanova pohledu obecně největší potenciál?
  • Co expanze v praxi znamená? Určitě to není jen přeložení webu…
  • Na co e-shopy často zapomínají?
  • Jaké otázky si musí předem položit?

Další rozhovory o expanzi do zahraničí:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ludek-volejnik-web

Zbožové vyhledávače: Jak s nimi pracovat? | Luděk Volejník (Mergado)

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?