Inzerce

Inzerce

Milan Fiala (eVisions.cz): Kdy začít přemýšlet nad expanzí do zahraničí?

České firmy si myslí na zahraničí. Řada z nich už začala vstupovat do dalších států a oslovovat tak první zahraniční zákazníky. Některé firmy expanzi stále odkládají, jiné na ni myslí příliš brzy. Kdy je ten správný čas? To je hlavním tématem mého rozhovoru s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz.

Milan v eVisions.cz pracuje na Country Manager pro německy mluvící trh. Jeho zkušenosti s expanzí do zahraničí jsou tak velmi praktické a aktuální. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, proč dnes tolik firem chce do zahraničí expandovat a jak by nad svým vstupem na nový trh měly přemýšlet.

Společně s Milanem jsme pro vás připravili sérii videí, ve kterých expanzi e-shopu do zahraničí rozebereme velmi podrobně a na praktických příkladech ukážeme, jak efektivně vyřešit všechny její aspekty. Mezi tím se můžete podívat třeba na to, jak do zahraničí expanduje největší český e-shop Alza.cz. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • V e-commerce se v poslední době hodně mluví o zahraniční expanzi. Čím to je?
  • Proč bych jako provozovatel e-shopu vůbec měl expandovat?
  • Kdy je pro mě vhodná doba expandovat do zahraničí?
  • Jak vybrat zemi, do které expandovat?
  • V jakých zemích je z Milanova pohledu obecně největší potenciál?
  • Co expanze v praxi znamená? Určitě to není jen přeložení webu…
  • Na co e-shopy často zapomínají?
  • Jaké otázky si musí předem položit?

Další rozhovory o expanzi do zahraničí:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

bartos-souteze-web

VIDEO: Jan Bartoš: Jak uspořádat soutěž na Facebooku a jak to nepokazit?

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

martin-peterka-web

Martin Peterka (CZ.NIC): Jak funguje správce české domény?

kopytov-web

Jak vytvořit správnou strategii linkbuildingu?

Inzerce