Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Milan Fiala (eVisions.cz): Kdy začít přemýšlet nad expanzí do zahraničí?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

České firmy si myslí na zahraničí. Řada z nich už začala vstupovat do dalších států a oslovovat tak první zahraniční zákazníky. Některé firmy expanzi stále odkládají, jiné na ni myslí příliš brzy. Kdy je ten správný čas? To je hlavním tématem mého rozhovoru s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz.

Milan v eVisions.cz pracuje na Country Manager pro německy mluvící trh. Jeho zkušenosti s expanzí do zahraničí jsou tak velmi praktické a aktuální. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, proč dnes tolik firem chce do zahraničí expandovat a jak by nad svým vstupem na nový trh měly přemýšlet.

Společně s Milanem jsme pro vás připravili sérii videí, ve kterých expanzi e-shopu do zahraničí rozebereme velmi podrobně a na praktických příkladech ukážeme, jak efektivně vyřešit všechny její aspekty. Mezi tím se můžete podívat třeba na to, jak do zahraničí expanduje největší český e-shop Alza.cz. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • V e-commerce se v poslední době hodně mluví o zahraniční expanzi. Čím to je?
  • Proč bych jako provozovatel e-shopu vůbec měl expandovat?
  • Kdy je pro mě vhodná doba expandovat do zahraničí?
  • Jak vybrat zemi, do které expandovat?
  • V jakých zemích je z Milanova pohledu obecně největší potenciál?
  • Co expanze v praxi znamená? Určitě to není jen přeložení webu…
  • Na co e-shopy často zapomínají?
  • Jaké otázky si musí předem položit?

Další rozhovory o expanzi do zahraničí:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Inzerce