Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Milan Fiala (eVisions.cz): Kdy začít přemýšlet nad expanzí do zahraničí?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopySponzorovánoVideo

České firmy si myslí na zahraničí. Řada z nich už začala vstupovat do dalších států a oslovovat tak první zahraniční zákazníky. Některé firmy expanzi stále odkládají, jiné na ni myslí příliš brzy. Kdy je ten správný čas? To je hlavním tématem mého rozhovoru s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz.

Milan v eVisions.cz pracuje na Country Manager pro německy mluvící trh. Jeho zkušenosti s expanzí do zahraničí jsou tak velmi praktické a aktuální. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, proč dnes tolik firem chce do zahraničí expandovat a jak by nad svým vstupem na nový trh měly přemýšlet.

Společně s Milanem jsme pro vás připravili sérii videí, ve kterých expanzi e-shopu do zahraničí rozebereme velmi podrobně a na praktických příkladech ukážeme, jak efektivně vyřešit všechny její aspekty. Mezi tím se můžete podívat třeba na to, jak do zahraničí expanduje největší český e-shop Alza.cz. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • V e-commerce se v poslední době hodně mluví o zahraniční expanzi. Čím to je?
  • Proč bych jako provozovatel e-shopu vůbec měl expandovat?
  • Kdy je pro mě vhodná doba expandovat do zahraničí?
  • Jak vybrat zemi, do které expandovat?
  • V jakých zemích je z Milanova pohledu obecně největší potenciál?
  • Co expanze v praxi znamená? Určitě to není jen přeložení webu…
  • Na co e-shopy často zapomínají?
  • Jaké otázky si musí předem položit?

Další rozhovory o expanzi do zahraničí:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu