Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Výběr: Poslechněte si rozhovory o řízení největších českých e-shopů

Pravidelně pro vás připravujeme nové rozhovory o budování a řízení e-commerce firem. V tomto výběru si můžete poslechnout rozhovory s představiteli největších českých e-shopů, jako je Alza.cz, CZC.cz a další.

Pokud chcete pravidelně poslouchat zkušenosti TOP podnikatelů a manažerů tuzemské e-commerce, neváhejte si koupit přístup k našemu premium obsahu, kam přidáváme každý týden nové rozhovory.

Inzerce

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 2 roky

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Jak bude vypadat budoucnost české e-commerce a jakou roli v ní budou hrát marketplaces? Poslechněte si místopředsedu představenstva Alzy Petra Benu.

Před 4 roky

jiri-ponrt-web

Jiří Ponrt (Alza.cz): Jak přemýšlet nad finančním řízením a službami e-shopu?

Finanční řízení firem je jedno z nejpodceňovanějších témat české e-commerce. V tomto rozhovoru si o něm povídáme s finančním ředitelem Alza.cz Jiřím Ponrtem. Jiří Ponrt působí ve funkci finančního ředitele Alza.cz již přes 5 let. Jak sám přiznává, Alza je…

Před 5 roky

Inzerce

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 3 roky

Premium
marek-premus-web

Zkušení zaměstnanci a manažeři: Jak je přivést do firmy? | Marek Premus (Alza.cz)

Poslechněte si, jak jednička české e-commerce Alza.cz hledá a přivádí do firmy zkušené seniorní zaměstnance a manažery. Nahlédněte do jejího náborového procesu.

Před 3 roky

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 2 roky

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

CZC.cz o sobě říká, že je dvojkou na trhu s elektronikou. Vytvořilo velkou brandovou kampaň. Jak dopadla a co se díky ní firma naučila? Rozhovor se šéfem marketingu.

Před 2 roky

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Nahlédněte do zákulisí Alzy a zjistěte, jak buduje svůj B2B obchod a jak roste díky prodeji firmám. Unikátní firemní know-how nám prozradil Jaromír Řánek.

Před 3 roky

oldrich-bajer-web

Oldřich Bajer: Situace v Mall Group, budoucnost e-commerce, role marketplaces

Oldřich Bajer spoluzaložil Centrum.cz a e-shop Zoot.cz. Dnes pracuje jako CEO Mall Group a speciálně pro vás okomentoval aktuální situaci v e-commerce a dopad pandemie koronaviru na českou ekonomiku. Povídali jsme si i o tom, jaké e-shopy do budoucna zvítězí,…

Před 4 roky

Inzerce

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

Před 10 lety byly hrubé tržby za prodané zboží CZC.cz kolem 1 miliardy korun. Dnes je to něco kolem 6 miliard. Jak se za tu dobu firma změnila?

Před 3 roky

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

V Česku snad neexistuje e-shop, o kterém byste s takovou jistotou věděli, že je dvojka na trhu. O CZC.cz to víte zejména díky jeho kampani Dvojky, o které jsem před několika měsíci natáčel s marketingovým ředitelem firmy Milanem Dudou. Jak…

Před 5 roky

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Josef Matějka patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Ve svých 20 letech založil e-shop, který dnes známe jako CZC.cz. Ve svých 40 letech ho prodal a ocitl se v situaci, kdy musel začít řešit osobní motivaci a smysl svého života….

Před 4 roky

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

„Reálná čísla ukazují, že jsme v TOP 10 % e-shopů v ČR. Průměrný konverzní poměr je 6 %.”

Před 8 roky

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.