Inzerce

Tomáš Urbánek: Tvorba e-shopu s pletivem, content marketing u neatraktivního zboží, lokální expanze

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Ačkoliv byl původně programátor, dnes stojí Tomáš Urbánek v čele společnosti Pletiva Dobrý, která provozuje e-shop levne-pletivo.cz. Jak už jeho název napovídá, prodává na něm zejména pletiva, ale i ploty, brány, branky a mnoho dalšího.

E-shop poměrně rychle roste a poměrně hodně energie investuje do obsahového marketingu, díky kterému podle Tomáše vyrostl. V rozhovoru jsme proto rozebrali, jak tvorba nového obsahu probíhá a jak si mohou pomoci e-shopy s neatraktivním zbožím. Zabrousili jsme i do SEO a základních doporučení, která se Tomášovi osvědčila.

Firma ale investuje i do dalších oblastí, například do netradičních segmentů, jako je vězeňské oplocení. Věnuje se také lokální expanzi a velký smysl vidí v otevírání nových kamenných poboček v různých městech České republiky.

Partnerem našeho pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop společnosti Pletiva Dobrý a jak se mu daří?
  • Co mu pomohlo vyrůst a díky čemu dosáhl tak vysokých obratů?
  • Proč mu pomáhá content marketing a jak je tvorbě obsahu přistupuje?
  • Co mu funguje z hlediska SEO a můžete toho využít i vy?
  • Jak firma řeší finanční řízení a co ji v minulosti nejvíce brzdilo?
  • Proč chce otevírat nové kamenné prodejny e-shopu a jak to probíhá?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Komentáře

Petr Bojar

Před 1 rokem

Je to podvoník!!! Pozor na něj!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání