Inzerce

Inzerce

Tomáš Urbánek: Tvorba e-shopu s pletivem, content marketing u neatraktivního zboží, lokální expanze

Ačkoliv byl původně programátor, dnes stojí Tomáš Urbánek v čele společnosti Pletiva Dobrý, která provozuje e-shop levne-pletivo.cz. Jak už jeho název napovídá, prodává na něm zejména pletiva, ale i ploty, brány, branky a mnoho dalšího.

E-shop poměrně rychle roste a poměrně hodně energie investuje do obsahového marketingu, díky kterému podle Tomáše vyrostl. V rozhovoru jsme proto rozebrali, jak tvorba nového obsahu probíhá a jak si mohou pomoci e-shopy s neatraktivním zbožím. Zabrousili jsme i do SEO a základních doporučení, která se Tomášovi osvědčila.

Firma ale investuje i do dalších oblastí, například do netradičních segmentů, jako je vězeňské oplocení. Věnuje se také lokální expanzi a velký smysl vidí v otevírání nových kamenných poboček v různých městech České republiky.

Partnerem našeho pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop společnosti Pletiva Dobrý a jak se mu daří?
  • Co mu pomohlo vyrůst a díky čemu dosáhl tak vysokých obratů?
  • Proč mu pomáhá content marketing a jak je tvorbě obsahu přistupuje?
  • Co mu funguje z hlediska SEO a můžete toho využít i vy?
  • Jak firma řeší finanční řízení a co ji v minulosti nejvíce brzdilo?
  • Proč chce otevírat nové kamenné prodejny e-shopu a jak to probíhá?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Petr Bojar

Před 2 měsíci

Je to podvoník!!! Pozor na něj!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

link-lide-web

12 mýtů linkbuildingu, kterým možná věříte i vy

ivana-sediva-web

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Inzerce