Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Tomáš Urbánek: Tvorba e-shopu s pletivem, content marketing u neatraktivního zboží, lokální expanze

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Ačkoliv byl původně programátor, dnes stojí Tomáš Urbánek v čele společnosti Pletiva Dobrý, která provozuje e-shop levne-pletivo.cz. Jak už jeho název napovídá, prodává na něm zejména pletiva, ale i ploty, brány, branky a mnoho dalšího.

E-shop poměrně rychle roste a poměrně hodně energie investuje do obsahového marketingu, díky kterému podle Tomáše vyrostl. V rozhovoru jsme proto rozebrali, jak tvorba nového obsahu probíhá a jak si mohou pomoci e-shopy s neatraktivním zbožím. Zabrousili jsme i do SEO a základních doporučení, která se Tomášovi osvědčila.

Firma ale investuje i do dalších oblastí, například do netradičních segmentů, jako je vězeňské oplocení. Věnuje se také lokální expanzi a velký smysl vidí v otevírání nových kamenných poboček v různých městech České republiky.

Partnerem našeho pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop společnosti Pletiva Dobrý a jak se mu daří?
  • Co mu pomohlo vyrůst a díky čemu dosáhl tak vysokých obratů?
  • Proč mu pomáhá content marketing a jak je tvorbě obsahu přistupuje?
  • Co mu funguje z hlediska SEO a můžete toho využít i vy?
  • Jak firma řeší finanční řízení a co ji v minulosti nejvíce brzdilo?
  • Proč chce otevírat nové kamenné prodejny e-shopu a jak to probíhá?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Komentáře

Petr Bojar

Před 3 roky

Je to podvoník!!! Pozor na něj!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce