Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Kristýna Valentová: Budování HealthFactory.cz, riziko v podnikání, diverzifikace zdrojů příjmu

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Kristýna Valentová je zakladatelkou e-shopu s dětskou výživou HealthFactory.cz. Hlavní část jejího byznysu ale tvoří distribuce zboží velkým společnostem, jako je Alza.cz, Mall.cz, Rohlík.cz a řada dalších.

Svou firmu založila před 2 lety a už dnes se obratově pohybuje v řádech desítek milionů korun. Jak ale sama v rozhovoru přiznává, zažila velké chvíle, a to třeba v momentě, kdy jí ukradli kamion plný zboží a ona během chvíle prodělala dva miliony korun.

O snižování rizika v podnikání a diverzifikaci zdrojmů příjmu firmy, si povídáme v tomto rozhovoru. Najdete ho i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak začínala Kristýna podnikat a jak vznikla její firma?
  • Díky čemu tak rychle vyrosla a co její růst nejvíce podpořilo?
  • Jak diverzifikuje zdroje příjmu firmu?
  • Jak minimalizuje své podnikatelské riziko?
  • Jak pracuje s jednotlivými dodavateli a buduje s nimi vztahy?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům?

Další rozhovory o e-shopech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Inzerce