Inzerce

Kristýna Valentová: Budování HealthFactory.cz, riziko v podnikání, diverzifikace zdrojů příjmu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Kristýna Valentová je zakladatelkou e-shopu s dětskou výživou HealthFactory.cz. Hlavní část jejího byznysu ale tvoří distribuce zboží velkým společnostem, jako je Alza.cz, Mall.cz, Rohlík.cz a řada dalších.

Svou firmu založila před 2 lety a už dnes se obratově pohybuje v řádech desítek milionů korun. Jak ale sama v rozhovoru přiznává, zažila velké chvíle, a to třeba v momentě, kdy jí ukradli kamion plný zboží a ona během chvíle prodělala dva miliony korun.

O snižování rizika v podnikání a diverzifikaci zdrojmů příjmu firmy, si povídáme v tomto rozhovoru. Najdete ho i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak začínala Kristýna podnikat a jak vznikla její firma?
  • Díky čemu tak rychle vyrosla a co její růst nejvíce podpořilo?
  • Jak diverzifikuje zdroje příjmu firmu?
  • Jak minimalizuje své podnikatelské riziko?
  • Jak pracuje s jednotlivými dodavateli a buduje s nimi vztahy?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům?

Další rozhovory o e-shopech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Pro předplatitele
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)