Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 98 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Během 2 let se Otakarovi Janíkovi povedlo vybudovat e-shop s ročním obratem přes 55 milionů korun. V rozhovoru mi přiznal, že jeho prací je zejména chodit po firmě a hledat způsoby, jak svým zaměstnancům usnadnit a zefektivnit práci.

Povídali jsme si o tom, jak jeho e-shop začínal a jak získával první zákazníky. Podrobně jsme rozebrali i to, jak firma vytváří vlastní produkty s vyšší marží a jak pracuje na retenci svých zákazníků. Otakar popsal svůj přístup k podnikání a systém, jakým deleguje práci na své kolegy.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop SvětPlodů.cz a jak se mu dnes daří?
  • Jak získává nové zákazníky a jak ty stávající motivuje k návratu?
  • Jak Otakar přistupuje k podnikání a čemu se v něm věnuje nejvíce?
  • Podle čeho deleguje svou práci na kolegy a čím tráví čas on sám?
  • Jak řeší marketing a k čemu využívá externí odborníky?
  • Proč vytváří vlastní produkty a jak se chystá na expanzi e-shopu do zahraničí?

Další rozhovory s e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Premium
josef-kalous-web

DECATHLON: Jak vyrostl v Česku? | Josef Kalous

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Inzerce