Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

S Marií Havlíčkovou jsem natáčel rozhovor už v roce 2016. Tehdy mi vyprávěla o tom, co všechno čeká Slevomat a jak se postupem času vyvíjí. Dnes si povídáme o tom, jak transformace firmy proběhla, co na ní bylo nejtěžší a jak se změnila její firemní kultura.

Slevomat si v minulosti nezískal příliš dobrou pověst. Jak Marie v rozhovoru přiznává, přístup k partnerům a dopad Slevomatu na ceny na trhu firmu poškodil, a to i z hlediska hledání nových pracovních sil. Za poslední roky se ale od slev přesunul k prodeji zážitků a slevy jako takové upozadil. To firmu posunulo na novou kolej a nabrala díky tomu nový dech.

Její transformace ale nebyla jednoduchá a dotkla se i vnitřního nastavení firmy a lidí, kteří pro ni pracují. Velmi zajímavý je i fakt, že tato transformace odstartovala v době, kdy Slevomat měnil majitele, který tak v podstatě nevěděl, jak budoucnost firmy dopadne a zda se jí bude dařit. Celý rozhovor si můžete poslechnout i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory, které nepřehlédněte:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek