Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 98 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

S Marií Havlíčkovou jsem natáčel rozhovor už v roce 2016. Tehdy mi vyprávěla o tom, co všechno čeká Slevomat a jak se postupem času vyvíjí. Dnes si povídáme o tom, jak transformace firmy proběhla, co na ní bylo nejtěžší a jak se změnila její firemní kultura.

Slevomat si v minulosti nezískal příliš dobrou pověst. Jak Marie v rozhovoru přiznává, přístup k partnerům a dopad Slevomatu na ceny na trhu firmu poškodil, a to i z hlediska hledání nových pracovních sil. Za poslední roky se ale od slev přesunul k prodeji zážitků a slevy jako takové upozadil. To firmu posunulo na novou kolej a nabrala díky tomu nový dech.

Její transformace ale nebyla jednoduchá a dotkla se i vnitřního nastavení firmy a lidí, kteří pro ni pracují. Velmi zajímavý je i fakt, že tato transformace odstartovala v době, kdy Slevomat měnil majitele, který tak v podstatě nevěděl, jak budoucnost firmy dopadne a zda se jí bude dařit. Celý rozhovor si můžete poslechnout i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory, které nepřehlédněte:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Právě vyšlo

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Inzerce