Kam investovat peníze v roce 2021? Poslechněte si názor experta Marka Odehnala a podívejte se na ukázky jeho investičních strategií. Návod je zcela zdarma.
VIDEO: Podívejte se, jak e-shop Cycology.cz zvyšuje konverzní poměr svých webových stránek a jak získává nové objednávky. Praktické tipy pro malé i velké e-shopy.
Před 3 dny
Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)
Na co se musí e-shopy připravit v roce 2021? A jak e-commerce změnila pandemie covidu-19? Poslechněte si rozhovor se spoluzakladatelem Skladonu Patrikem Babincem.
O lokálním marketingu toho na českém internetu moc nenajdete. Bohužel. Skrývá totiž mnoho příležitostí i pro internetové podnikatele. Jak nad lokálním marketingem přemýšlet a jaké nástroje k němu můžete použít, jsem probíral s Jiřím Guňkou z Besteta.
Inzerce
Co se v rozhovoru dozvíte?
Kdy by měl e-shop řešit lokální marketing?
Jak by ho měl řešit a jak si práci co nejvíce usnadnit?
Je lokální marketing i pro malé e-shopy?
Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost lokálního marketingu?
Co to vlastně lokální marketing v Česku je?
Jak si vybrat, na jakou lokalitu konkrétně cílit?
V rozhovoru dále probereme:
odběrná místa, pobočky, speciálky e-shopů
vyhledávače zboží v souvislosti s lokálním marketingem
landing pages zaměřené na konkrétní město/oblast
on-page SEO, které nám v lokálním marketingu pomůže
off-page SEO a offline reklama
PPC reklamy
katalogy
Rozhovor je koncipován jako základní náhled do problematiky lokálního marketingu. Představíme vám možnosti, které můžete využít i vy. Jirky jsem se ptal i na to, jak mohou lokální marketing využít malé e-shopy s malými rozpočty.
V rozhovoru zmiňujeme několik informací, které se hodí doplnit odkazem či infografikou. Tady jsou:
Infografika od společnosti Shoptet.cz a jejích partnerů. Můžete na ní vidět, že pro 44,4 % dotazovaných je jednou z největších bariér nemožnost si zboží „osahat“. I to je jedním z důvodů, proč by se e-shopy měly zaměřit na lokální marketing. V rozhovoru rozebíráme, co jim to může usnadnit. Zdroj infografiky
Stránka s výsledky vyhledávání při zadání „krby brno“ na Seznam.cz. Převažuje reklama a Firmy.cz.Obdobný případ na Googlu. Všimněte si, kolik z výsledků jsou katalogy.Vyhledávání „krby brno“ na Googlu přes mobilní zařízení. Dominuje reklama a mapa.Zboží.cz umožňuje výsledky filtrovat podle lokality. Ve videu se dozvíte, jak funkci uživatelé používají.„Obchody poblíž“ na Heuréce. Ve videu tuto funkci rozebíráme.
Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.
Nenechte si ujít
Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)
Tato webová stránka používá cookies k personalizaci obsahu a marketingových sdělení, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Přečtěte si naše Zásady ochrany osobních údajů a Zásady užívání cookies.
Miroslav Hora
Před 5 roky
Celkem pěkný a svižný rozhovor, skoro jako by redakce četla dotazníky :), ale že bude reagovat obratem, to sem nečekal. Chválím.
Odpovědět »
Roman Melíšek Sledovat @roman_melisek
Před 4 roky
Prosim Vas, v infografike je v časti „nejcastejsi sortiment e-shopu“ dva krat „Ostatní“. :) To znamená čo?
Odpovědět »