Inzerce

Jakub Pacanda: Ego marketing budí závist. Všechno je to fake

Když se dneska podíváte na svoji timeline na Facebooku nebo do Instagram Stories, nejspíš tam narazíte na krásné fotografie vašich přátel z jejich extrémně zajímavých životů. Jenomže, co z toho je pravda a co jenom fixe? Otázkou ego marketingu se na vlastní kůži zabýval Jakub Pacanda.

Inzerce

V srpnu vydal na Facebooku status, ve které popisoval svoje dřívější chování. Zmínil třeba to, že dřív veřejně sdílel dost povýšené příspěvky.

„Každý můj post byl takový povýšený, jako že jsem někdo víc než ostatní. Každý příspěvek končil slůvkem TOP nebo BEST a tleskajícími smajlíky,“ napsal s tím, že nesměla chybět ani miliarda hashtagů a fotky z luxusních barů, luxusních restaurací, drahé produkty, fotky z konferencí.

Tento přístup mu ale kromě jakési popularity v jeho sociální bublině přinesl i řadu nepříjemných věcí. Proč s tím přestal a proč to nedoporučuje ostatním? O tom je toto video.

Co se ve videu dozvíte?

  • Co je to ego marketing a jak ho poznat?
  • Proč se Jakubovy nevyplatil a proč s ním přestal?
  • Jaké plodí vedlejší negativní efekty?
  • Proč budovat komunity a ne jen publikum?
  • Jak vnímat obsah, který se na nás šíří ze sociálních sítí?

Další videa, která vás zaujmou:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

jakub-zahradnicek-web

Jakub Zahradníček: Podnikání v Keni, chyby freelancera, získávání velkých klientů

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Ivan potančok

Před 3 roky

Pocuvam pravidelne vase podcasty ale toto je co za debila. Mate lepsich hostov. Pozdravujem zo slovenska. Ivan

Odpovědět »

Michal

Před 3 roky

Bůh nás ochraňuj! Za celých 40 min. jsem vůbec nerozluštil co ten člověk dělá a o čem mluví.

Odpovědět »

Michal Sledovat @agilek

Před 3 roky

Fixe = > Fikce

Odpovědět »

Andy

Před 3 roky

Kdo to sakra je?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání