Inzerce

Jakub Pacanda: Ego marketing budí závist. Všechno je to fake

Když se dneska podíváte na svoji timeline na Facebooku nebo do Instagram Stories, nejspíš tam narazíte na krásné fotografie vašich přátel z jejich extrémně zajímavých životů. Jenomže, co z toho je pravda a co jenom fixe? Otázkou ego marketingu se na vlastní kůži zabýval Jakub Pacanda.

Inzerce

V srpnu vydal na Facebooku status, ve které popisoval svoje dřívější chování. Zmínil třeba to, že dřív veřejně sdílel dost povýšené příspěvky.

„Každý můj post byl takový povýšený, jako že jsem někdo víc než ostatní. Každý příspěvek končil slůvkem TOP nebo BEST a tleskajícími smajlíky,“ napsal s tím, že nesměla chybět ani miliarda hashtagů a fotky z luxusních barů, luxusních restaurací, drahé produkty, fotky z konferencí.

Tento přístup mu ale kromě jakési popularity v jeho sociální bublině přinesl i řadu nepříjemných věcí. Proč s tím přestal a proč to nedoporučuje ostatním? O tom je toto video.

Co se ve videu dozvíte?

  • Co je to ego marketing a jak ho poznat?
  • Proč se Jakubovy nevyplatil a proč s ním přestal?
  • Jaké plodí vedlejší negativní efekty?
  • Proč budovat komunity a ne jen publikum?
  • Jak vnímat obsah, který se na nás šíří ze sociálních sítí?

Další videa, která vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

jakub-zahradnicek-web

Jakub Zahradníček: Podnikání v Keni, chyby freelancera, získávání velkých klientů

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Ivan potančok

Před 4 roky

Pocuvam pravidelne vase podcasty ale toto je co za debila. Mate lepsich hostov. Pozdravujem zo slovenska. Ivan

Odpovědět »

Michal

Před 4 roky

Bůh nás ochraňuj! Za celých 40 min. jsem vůbec nerozluštil co ten člověk dělá a o čem mluví.

Odpovědět »

Michal Sledovat @agilek

Před 4 roky

Fixe = > Fikce

Odpovědět »

Andy

Před 4 roky

Kdo to sakra je?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)